| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Vše, co bych bývala měla vědět o porodu a roli matky

 Příspěvky 110 z 134 [Dalších 124 >>]
vymolka
5.12.2009 18:20:33
mam dvomesicni holcicku, za kterou sice nemusim behat, ale njvic casu zabere ji uspat. nejde jí nechat jen tak lezet v postýlce a delat si své věci v domácnosti. to dítě nejen vyžaduje ale i potřebuje stimulaci a ne bezduché ležení. Malá mi usne nejlépe jen v kočárku a na hlídání nikoho nemám, rodiče jsou daleko. Dopoledne , pokud chci uvařit, mám malou v klokance, jinak není šance. Do toho studuji VŠ, takže mám co dělat. Co se týče článku, přijde mi trochu nadnesený.
9.11.2008 17:27:23
Koncept kontinua je ta největší slátanina jakou jsem v životě četla. Funguje tak maximálně v nějaké indiánské rodině, která nemá na starosti nic jiného než si hrát a krmit dítě. V dnešní české rodině s dvěma a více dětmi toto nelze praktikovat. Omlouvám se že vůbec reaguji na něco, co tu vlastně stejně nemá co dělat, ale při propagaci této kraviny nelze jinak!!!!!

Jinak článej je moc super. Krásná nadsázka, se kterou mohu jen souhlasit. Smam mám 7mi měsíčního prcka a žádná procházka růžovou zahradou to tedy není :-))))):-D
Bobina
  • 
30.10.2008 20:57:00