| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Rozchod kvůli „prkotině“

 Příspěvky 110 z 134 [Dalších 124 >>]
21.8.2008 15:09:51
Včera jsme platili s manželem OBA poplatek, za genetickou konzultaci těhotenství. Na tu nás pozvala organizace Genet na zákadě mého triple testu. Účet jsme dostali, "regulační poplatek - recepce". Přítomnost manžela samy doporočili, aby mě odvezl po případném odběru plodovky.
Bylo to potrvé, co jsem něco platila v těhotenství.
Lusika
19.8.2008 20:22:38
Taky jsem nějak nepochopila o co tam šlo...???;((
Zdeněk Novotný
  • 
19.8.2008 13:56:22
Vážení, na rozdíl od některých čtenářek, chápu všechno co v článku bylo (jsem lékař a tak rozumím lépe popsané situaci asi).
Ale nechápu, proč autorka neuvede jméno gynekologa, který chtěl okrást manžela o 30 korun.
Přece když někdo krade, tak je to zloděj. Není třeba chránit jeho soukromí (aby mohl krást dále), naopak! I když respektuji to, že jí léta pomáhal....
Když mi opravář pračky spraví 4 pračky a při páté mě vědomě okrade, tak ho taky klidně budu jmenovat.
Makča2
19.8.2008 11:43:17