| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Vojtova metoda - nejde o poukaz na zdravé dítě, ale o velkou šanci

 Příspěvky 110 z 101 [Dalších 91 >>]
19.6.2012 10:47:21
Nj, potkalo nas to podobne, bohuzel u Elisky byly nervy poskozene vic. Co je ale nejhorsi... V Brne, v porodnici vyhlasene neonatologickou peci NEUMI RHB poradne vojtovku. Takze jsme prvniho pul roku cvicily spatne, nedotazene, ve spatnych polohach. Ten nejduleziteksi cas jsme promarnily a teprve od pul roku, po zmene terapeutky se zacalo neco dit k lepsimu.

Nejdulezitejsi u Vojtovky je vedet, co, kdy a jak se ma dit a jak toho dosahnout. Nestaci vedet, ze ma lezet na zadech a zmacknout tam ci onde.

Preju vsem maminkam, aby mely stesti na terapeuty.
Janica
31.1.2012 15:23:43
Cvičíme Vojtovu metodu a chodíme do nemocnice ve Frýdlantě na rehabilitaci..tam mě to učí mladá fyzioterapeutka..
13.4.2011 20:00:18
Dobrý den
Jmenuji se Jana Nosková, jsem studentka Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 3. ročník. Píši nyní bakalářskou práci na téma DMO. Obracím se na Vás s prosbou, jestli by byl prosím někdo ochotný z rodičů k vyplnění mého dotazníku pro výzkumné účely do mé bakalářské práce? Popřípadě jestli by někoho napadla otázka, která je pro Vás ...důležitá a zásadní a měla by se objevit ráda ji uvítám. Ráda bych skutečně položila otázky, které jsou ze života a dala prostor k vyjádření. Dotazník bych Vám emailem odeslala. Mnohokrát děkuji

Jana:)

melden@centrum.cz
Amina
  • 
13.5.2009 14:19:03
Začala bych u neurologa. Ten zkontroluje. Pokud i on říká, že je to v pořádku, hledala bych sama, určitě doporučí fyzioterapeuta pediatr:-) Třeba jen pro váš klid.
Udělala jsme to takhle také, o nic dramatického u nás nešlo, ale mám pocit, že syna alespoň nebudou v dospělosti bolet ohnutá záda (jako mě).
Přeju hodně štěstí.
  • 
4.5.2009 0:44:36