| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Autismus je léčitelný

 Příspěvky 110 z 62 [Dalších 52 >>]
  • 
23.4.2013 21:12:08
Skvěle a lidsky napsáno..mám též autistického syna,ale poprvé čtu něco co si myslím i já..bereme jen jedny léky a nemám pocit že by jsme jich potřebovali kýbl ani to podle mě není zdravé..myslím že dostatek lásky a pochopení je důležitější.Aspoň podle mě.
esmeral33
3.3.2009 10:32:23
NEJSI NÁHODOU Pavlína?Peperchta
Jan Dag
  • 
23.2.2009 10:34:18
Pracuji jako asistent u děti s PAS (APLA).
To co teď píšu je čistě můj osobní názor.
Jsem příznivec alternativních přístupů, ale...
Jak už zde psali, každý autista je jiný, dost možná mají jeho problémy jinou příčinu. To co zabere u jednoho, nemusí zabrat u druhého.
Problém metod, někdy označovaných jako přímo zázračné a slibující "uzdravení" bych si dovolil vidět v tom, že často slibují velkou naději, po které se dostaví klamání a beznaděj. Často i ztráta finančních prostředků, někdy jsou ty metody opravdu velice nákladné. Je jasné, že rodič zkusí všechno, trochu se mi nelíbí někdy implicitní zdělení v inzerování nějaké metody: Vy nejste ochotni to pro své dítě udělat? při neúspěchu: Dělali jste to špatně, máte málo lásky, zájmu...
Jinak zdravá strava určitě pomůže každému. Zvýšený zájem, věnovaný čas dítěti, který provozování nějakého alternativního léčení nutně provází je také důležitý a jistě pomůže.
A pochopitelně, nevíme všechno, víme dokonce velmi málo, kdo ví co může pomoci, třeba jen v konkrétním případě. Proč to nezkusit, proč se pak nepodělit o zkušenost.
Ale žádné zázračné vyléčení jsem neviděl, ani o žádném hodnověrně neslyšel. Zlepšení (třeba po dietě) někdy ano.
Zdravím všechny a přeji hodně úspěchů, ať už zvolíte jakoukoliv metodu, metody
LMH
  • 
30.11.2008 15:36:33
...zkusit se má všechno (a taky všeho s mírou...). Myslím, že zlepšení životosprávy by prospělo nejen autistům.
Aminocure.cz
  • 
23.11.2008 16:55:17