| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Země, kde rodí muži

 Příspěvky 110 z 368 [Dalších 358 >>]
Štěpánka 2 kluci 2 holčičky
  • 
21.5.2008 15:40:12
Mám za sebou 4 zkušenosti s porodem, 2 z porodnice a 2 domácí, tak si myslím, mohu porovnávat.
V porodnici jsem rodila vyplašená, neustále vyrušovaná a pobízená k tomu či onomu, nervozní, nesvá z toho že jsem jakoby někde na návštěvě, to že jsem musela "roztáhnout nohy" před kdekým mé vrozené stydlivé povaze také moc nepřidalo. Po porodu jsem měla miminko přiložené k prsu na pár minutek a poté pobývalo v inkubátoru (preventivně), druhý den už jsem ho měla u sebe v pelíšku a spolu jsme se pouze týden mazlili a těšili domů, občas vyrušeni vizitou, pediatrem, striktním nařízením před a po kojení zvážit! (ani jednou jsem nevážila ale formulář jsem měla vyplněn perfektně, jsem účetní a vyplňování formulářů a matika mi jde dobře), v noci si na kojení svítit - "přece nemůžete kojit a přebalovat po tmě" (nějak mi na to stačilo osvětlení z venkovní lampy), teď koupat, teď máte snídani, oběd, večeři.....atd....

Doma (2 x)to bylo absolutní pohodlíčkoooooooooooo, pro mě i pro miminko, poslední porod jsem absolvovala ve vaně (ačkoli to byla jediná možnost, kterou jsem celé těhotenství ZAVRHOVALA JAKO ABSOLUTNĚ NEPŘIJATELNOU) no a po porodu jsme se s miminkem 2 hodiny sprchovali teplou vodou.

Možná jsem hloupá, nebo nejsem normální, nebo mám svoje děti ráda míň než ostatní matky, možná jsem sobecká, bezohledná, pohodlná, a nechci pro svoje děti udělat maximum, nebo si nevážím toho, že mohu mít děti........ale prostě jsem taková, a cítím, že i mé děti jsou spokojené a vpohodě když jsem vpohodě já.

Děkuji autorce za její článek Štěpánka
cizinka1
18.5.2008 22:04:04
Vladko, omlouvam se ze pisi tak roztrousene, ale rano mela jsem na spech, a nestihla jsem reagovat na tohle: