| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

 Příspěvky 110 z 10 
Hana Kotučová
  • 
3.8.2001 16:35:41
Připojuji se k diskusi, neboť se mě to velice týká.Pracuji jako porodní asistentka / 15let praxe/V mé rodině jsou dvě těhotné dívky. Neteř ,která žije v Čechách a chce rodit doma a dcera , která žije v Holandsku a chce rodit v porodnici. Obojí je nemožné bez placení nadstandartu.Bohužel jsem nikde nevyčetla statistiku prenatální úmrtnosti, počet komplikací a operativních porodů.Více Vám mohu napsat až dcera porodí. Ze své zkušenosti vím, že komplikace můžou nastat během několika minut . Nedovedu si představit převoz pacienky v takovém stavu a popř. rychlý operační zásah popř . podání transfuze ap.
  • 
15.11.2000 13:57:28
Neviem ako je to s tou sumou, uvadzanou autorkou. Mozno sa tyka ludi, poistenych v statnom poisteni (ziekenfonds), ale sukromne poistovne preplacaju aj nerizikovy porod v nemocnici. Aspon ja som bol doteraz poisteny v dvoch a obidve ho hradili v plnej vyske
  • 
15.11.2000 13:41:34
Neviem odpovede na vsetky vase otazky, ale zodpoviem tie, ktore viem. Ohambie sa neholi, klystir sa nepouziva, hradzu zasiva porodna asistentka. Viac informacii o nasom porode doma v Holandsku si mozte precitat na http://mkhl.miesto.sk
Alena, zatím bezdětná
  • 
2.5.2000 21:05:09
Vážený pane doktore,
Nezdá se mi, že by členky Hnutí za aktivní porod (mateřství) bušily do otevřených vrat. Z příspěvků zaslaných do tohoto fóra je zřejmé, že v mnoha nemocnicích dosud převažuje necitlivost vůči přáním rodiček. Ženám se často jen nařizuje, co mají dělat, málokdy se jim vysvětluje proč. Mnohdy nemají možnost zvolit si polohu, která by jim vyhovovala a prožijí porod ve stresu a strachu. Proto mnohé z nich touží porodit doma, a to i přes riziko komplikací.