| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Dieta versus mateřská škola

 Příspěvky 110 z 106 [Dalších 96 >>]
21.10.2007 19:16:14
Naše dcera má bezlepkovou dietu asi 2 měsíce a ve školce jí vyšli všichni ohromně vstříc. Vaří i pro ZŠ a tam mají takových dětí 5, takže jedna porce pro dceru v MŠ je pro ně "brnkačka".Nemusím ani připlácet, jenom jí nosím na svačinu její speciální pečivo a to je vše. Asi 14 dní trvalo, než jsme s paní kuchařkou vychytaly, co může a co ne, ale teď už je to v pohodě. Jediný problém je s bonbóny a čokoládou, co nosí do školky děti. Nebo když má některé narozeniny a přinese dort. Ale domluvila jsem se s paní učitelkou, že má Klárka svoje bonbóny a svoji čokoládu a jde to.
18.10.2007 11:22:14
Tak v naší školce se jídlo zdomova nosit nemůže!Prý to udávají nějaké hygienické předpisy-tak nevím...
Laďka
  • 
13.10.2007 20:02:29
Tak to nechápu,proč by jste měla platit za něco,co neodebíráte,to je opravdu zvláštní přístup.Pracovala jsem ve třech školkách,teď pracuji v soukromé,ale nikde rodiče neplatili za jídlo,když ho dítě neodebíralo.A to ,že si ho máte sníst sama doma,no zvláštní ...Paní ředitelka by se měla zamyslet.
Laďka
  • 
13.10.2007 19:48:37
Tak to jsme si nerozuměli.Když je dítě nemocné,tak to samozřejmě chápu a rodičům vycházíme maximálně vstříc.Ale z praxe vím, že nemoc není vždy ten důvod,kdy rodiče vyžadují výjimky ve stravování.
11.10.2007 16:49:53
Hazelt: víš jistě , že je to po té rybě? mě to připadá spíše jako reakce na tu smaženou strouhanku, popř. na lepek. Měl někdy tuto reakci po přírodně upravené rybě?

Co se týče stravování ve školce, chápu tady Báru a její argumenty, ale nenašla jsem nikde vyhlášku z hygieny, která nedovoluje jídlo ohřívat. Jak vysvětlit ostatním dětem, že to jedno má svoje jídlo? Jednoduše, prostě to co mají ty ostatní nesmí, protože by ho potom bolelo bříško. Jsou dět různě postižené a ty zdravé by se už tak malé měli naučit tyto vrstevníky tolerovat.