| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku 2. celostátní setkání žáků domácích škol

 Příspěvky 110 z 56 [Dalších 46 >>]
Bára Žitná
  • 
11.1.2014 12:13:56
Chtěla bych Vás poprosit o vyplnění krátkého dotazníku na téma domácí vzdělávání: http://www.survio.com/survey/d/C8N2N9X2R9Z8F4I1R
Bára Žitná
  • 
2.11.2013 20:52:57
Dobrý den,
píšu SOČ o domácím vzdělávání a chtěla bych Vás poprosit, abyste vyplnili tento krátký dotazník. Děkuji
http://www.survio.com/survey/d/R9F0A0A3I3O6M7C6U
  • 
26.4.2008 21:11:51
Dobrý den,

jsem studentkou Pedagogické fakulty MU v brně a chystám se psát diplomovou práci na téma "Domácí vzdělávání v ČR". Pro svou práci bych potřebovala najít několik rodin, které své dítě nebo děti učí doma a byly by ochotné mi poskytnout odpovědi na několik otázek. nevím přsně, kam se obrátit, proto to zkouším i touto cestou.

za jakoukoliv pomoc předem děkuji

S pozdravem
Barbora Mifková
Lída+2
26.9.2007 13:58:54
Zuzano já to celkem chápu.:-)
No jasně.... já taky Dana neučím nic nazpaměť..takže u zápisu letos neuměl ani písničku...ani básničku..nakonec spolu s účou splácali napůl skákal pes.....strašně se divila...
jeho to nebaví a já ho nenutím.
Stejně jako mě nutili,aby vyprávěl,ale jeho to nebavilo a já ho nenutila...nakonec jsem zjistila, že vyprávět umí.:-) A skvěle...,ale zatím jen to co chce on......
26.9.2007 13:46:26
Lído,

zkusím to ještě jednou. Nevadí mi, když děti čtou. Vadí mi, když je matky předčasně podněcují k tomu, aby četly. Nebo počítaly. Nebo recitovaly strašně dlouhou báseň. Aby prostě podávaly výkony.