| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Ach, ten nepořádek...

 Příspěvky 110 z 66 [Dalších 56 >>]
  • 
1.11.2007 20:13:04
Jito, strasne dobre se to cte, ze i jinde je to podobne. U nas jeste tak nejlepe si dovede uklidit jediny kluk, ktereho mame - 15-ti lety. Kdyz se do toho da, je to fakt pekne, ma to nejak "v sobe". Se 4-letou taky nejsou v tomto smeru problemy.
Ale co se tyce holek (17,14 let), poridila jsem si par aktualnich fotografii jejich pokoje a kdyz si me kamaradky stezovaly na neporadek v pokojich svych odrustajicich deti, poslala jsem jim tyto fotky "na povzbuzeni".
Míša
  • 
24.9.2007 22:32:05
TV v ložnici, taky jsem bojovala, ale nakonec to vybojovala malá, má postýlku u nás v ložnici, a tak se TV stejně pouštět nemohla, a tak se odstěhovala do kuchyně. Tady mi moc vyhovuje, u vaření poslouchám zprávy, občas když běží pohádka pro malou tak se na chvíli zabaví.
Jen jsem ještě chtěla napsat, že mi tvoje chyby nevadí, ani ten slovosled, chápu, že když žiješ v cizině, jsi zvyklá na jejich jazyk, asi jsem to předtím blbě napsala. Jen jsem se prostě musela víc snažit aby mi to dalo smysl. a stejně vidím, že "problémy" maminek jsou "nadnárodní" :-)

petra+1 kluk
  • 
22.9.2007 22:27:29
No mě je to jasné, že to tak nebude napořád:-) Ale zatím je to v poho, takže si to vychutnávám, ale samozřejmě počítám s tím, že to teprv přijde... jak se mu nebude chtít uklízet a přestane ho to bavit. Přesto si myslím, že je dobré vést ho k pořádku odmalička.
M,Christina+Dean
  • 
20.9.2007 7:37:18
Ten pocitac ale i tu televizi s DVD bych jim do pokojicku nikdy nedala to se me taky nelibi.Pro me pokoje ve kterych se spi by takove veci nemeli co delat ale kazdy jsme jinaci.Ja nechci televizi ani u nas v loznici ikdyz manzel by zase chtel ale uz to vzdal.No a s tim vyhazovanim je to u nas to same a uz jsem nekolikrat i vyhodila par hracek a opravdu to pomaha .
markéta
  • 
20.9.2007 2:48:53