| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Hitparáda omylů o přijímacích zkouškách

 Příspěvky 110 z 43 [Dalších 33 >>]
Etraska
  • 
5.7.2009 16:43:17
No nevím, já jsem slyšela od jedný učitelky, ale je to nepodložený, že např. v Německu maj ještě větší bordel než u nás.
1) V každé Spolkové zemi tam mají jiný školský systém.
2) Když se poprvé začlo brát na gymnázia, poptávka samozdřejmě mnohonásobně převýšila nabýdku. Každý předpokládal, že se budou dělat nějaké příjmačky. Kdepak příjmačky, oni ty žáky losovali, takže se jich tam dostalo jenom tolik co bylo míst. A oni ještě řikali, že je to spravedlivý, že mají všichni stejnou šanci se tam dostat.

Tak nevim, u nás taky nic moc, ale pořád lepší, nez je to tam.
Milada.
26.4.2007 22:48:33
Stepanko,

to se mi asi zda:-)

Podle Vas mam tedy riskovat dalsi 4 roky na mizerne vesnicke skole, kde nemam zaruku, ze bude na prijimacky pripraven? Kde bude sedet ve tride s polovinou dyslektiku, s dalsi ctvrtinou zaku spatne se ucicich? To ze nemuze na zadne akce - to nemusite mit obavy, syn je na to zvykly. Detinsky ani nezraly neni.

A MMCH by mne zajimalo, kde jste vzala info, ze 120 bodu melo plno deti? Jste ucitelka, cili drzite v ruce vysledky Vasi skoly?
Tento tyden na tridnich schuzkach nam totiz synuv tridni ucitel rikal, ze i on s tim mel problemy, ze mu to trvalo 60 minut, nez to vypocital. Synovi to trvalo 45 minut a pak sel domu, zatimco ostatni deti psaly dal, dalsich 45 minut. Nikdo jiny na nasi skole 120 bodu neziskal. Na netu ty vysledky jeste nejsou, tam je pouze rocnik 06. V rocniku 06 mel syn 59 bodu z 60.

Ja to zdravi opravdu nepodcenuju, ale vzdelani opravdu taky ne :-) A to s porodnosti - no nevim, nevim.

štěpánka
  • 
26.4.2007 22:36:36