| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Život s epilepsií

 Příspěvky 110 z 80 [Dalších 70 >>]
  • 
15.10.2011 12:58:12
Dobrý den! Váš příběh je velmi zajímavý. Měla bych na Vás prosbu. Připravuji bakalářskou práci na téma epilepsie v těhotenství a byla bych moc ráda, kdybyste mi věnovala chvilku času na zodpovězení několika otázek, které by byly anomnymně zpracovány pro účely bakalářské práce. Moc Vám děkuji s pozdravem Veronika ( veronikakilianova@seznam.cz) prosím o kontaktování na uvedený email. děkuji
  • 
15.10.2011 12:46:52
Dobrý den! Prosím o pomoc. Četla jsem Váš příspěvek, že jste epileptička. Byla byste ochotná zodpovědět mi pár otázek týkajících se epilepsie v těhotenství? Vše je anomnymně zpracováno a bylo by to použito pouze k výzkumným účelům mé bakalářské práce, studuji porodní asistentku. Předem moc děkuji za ochotu. Prosím odepište mi na email: veronikakilianova@seznam.cz mnohokrát děkuji s pozdravem Veronika
  • 
15.10.2011 12:46:04
Dobrý den! Prosím o pomoc. Četla jsem Váš příspěvek, že jste epileptička. Byla byste ochotná zodpovědět mi pár otázek týkajících se epilepsie v těhotenství? Vše je anomnymně zpracováno a bylo by to použito pouze k výzkumným účelům mé bakalářské práce, studuji porodní asistentku. Předem moc děkuji za ochotu. Prosím odepište mi na email: veronikakilianova@seznam.cz mnohokrát děkuji s pozdravem Veronika
  • 
15.10.2011 12:44:32
Dobrý den! Prosím o pomoc. Četla jsem Váš příspěvek, že jste epileptička, která má již 2 děti. Byla byste ochotná zodpovědět mi pár otázek týkajících se epilepsie v těhotenství? Vše je anomnymně zpracováno a bylo by to použito pouze k výzkumným účelům mé bakalářské práce, studuji porodní asistentku. Předem moc děkuji za ochotu. Prosím odepište mi na email: veronikakilianova@seznam.cz mnohokrát děkuji s pozdravem Veronika
  • 
15.10.2011 12:43:36