| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Milování v těhotenství

 Příspěvky 110 z 30 [Dalších 20 >>]
sibillka
12.11.2012 10:45:08
křesťnaské pojetí nestaví dítě nad vzath muže a ženy, naopak.. dítě je požehnáním, ale není to smysl jejich partnerství, smyslem je samotný vztah těch dvou :)).. musela jsem zareagoat..
Evča
  • 
25.3.2010 10:03:55
Já musím říct,že jsem strašně ráda za takového muže jakého mám.Jsem v šestém měsíci těhotenství a strašně se přítelovi líbí moje rostoucí bříško,pořád ho hladí a vykládá si.Myslela jsem si,že pro něj nebudu dost přitažlivá,ale je to naopak,i když jsem přibrala pár kilo i jinde než na bříšku,tak můj přítel přibírá se mnou,v milování žádné problémy nemáme,naopak,ještě si uděláme legraci z našich rostoucích pupků,které si vzájemně vykládají a dotýkají se.Sranda by měla být vždycky.Ale každý chlap je jiný a jinak to bere.~p~
9.1.2009 14:06:38
Milé těhulky jsem studentka 3.,ročníku porodní asistence a pisu bakalářskou prácí na téma sex v těhotenství a hledám respondentky na vyplnení dotazníku.Pokud by měla některá z vás chuť mi dotaznik vyplnit a tim mi i pomoci napiste mi na anntenna@seznam.cz a ja vam dotaznik poslu obratem zpatky.Zdraví Pája
  • 
23.11.2008 18:12:43
Milé těhulky jsem studentka 3.,ročníku porodní asistence a pisu bakalářskou prácí na téma sex v těhotenství a hledám respondentky na vyplnení dotazníku.Pokud by měla některá z vás chuť mi dotaznik vyplnit a tim mi i pomoci napiste mi na anntenna@seznam.cz a ja vam dotaznik poslu obratem zpatky.Zdraví Pája
Magda
  • 
24.10.2006 8:24:16
Tvůj příspěvek může každý pochopit jinak a protože jsem ve stejné situaci, můžu tě jen uklidnit, že to určitě není o tom, že by jsi se svému partnerovi nelíbila......