| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Jaké máte zkušenosti s reklamací bot?

 Příspěvky 110 z 106 [Dalších 96 >>]
  • 
6.2.2010 15:14:43
Mám zimní boty z Rena a je to jedním slovem hrůza. Staré boty, které jsem nosil několik let jsem odloži, protože do nich teklo a koupil si ty suprovky z RENA. Staré boty jsou po vyčištění stále pěkné, zatímco v těch nových asi neumím chodit. Na obou botách mám potrhanou kůži, takže si asi vybírám místa, kde jsou nějaké střepy nebo co, ale zvláštní je, že dříve jsem tak nečinil. Až teď. Vyjdu si takhe v zimě a bezprostředně mám boty celé bílé od soli, přestože jsem jě mnohonásobně více ošetřil, než ty původní. Prostě šunt made in Italy.
sandokan
26.11.2009 14:22:00
Něco podobného se mi stalo zrovna včera, mám odnich dvoje boty které střídavě nosím s dalšími dvěma páry.
Byl jsem reklamovat boty, kterým se po ohlledání proč že do bot náhle teče odervala stélka. Boty humanic. hm. Reklamci mi na Národce v prodejně Humanic zamítly.
Přišla paní Vysokomenská, a řekla mi s tím že mne obvinila, že jsem to věděl a opoužíval díve že reklamaci zamítá. Boty Humanic!
Bylo to nepříjemné diskuzní forum, boty po čtyrech měsících používání na střídačku.
mají produpané podrážky, rozpadlou stélku vnitřek je odrbaný. Dozvěděl jsem se, že neumím používat boty. Životnost boty nemá dle zákona co dělat se zárukou boty, která je sice dva roky, ale podle ní, když někdo neumí používat boty, může boty úplně opotřebovat. Boty Humanic musí mít dva roky záruku ale jejich životnost není ani půl roku. Boty humanic jsou výrobky, které se nepovedou v sérii nebo modelově a když nejdou prodat , jsou najednou levné a za babku.
Boty humanic. Měl jsem na nohou jiné, kromě těch reklamovaných o značky Humanic, by nosím tak 3 měsíce jsou produpadné a zničené, paní Vysokomneská mi řekla, že to by hned uznala, ale je škoda, že nemám účet. Stélka uvnitř,kterou chtěla vidět, za každou cenu a prozákaznicky, Boty Humanic!vypadávala jak jsem botu obrátil vzhůru podrážkama.
Bohužel byla paní Vysokomenská tak vyčůraná dělnice špatného zaměstnavatele a špatných bot Humanic, a popsala mi účet který mi násilně vzala z krabice, kterou jsem zavíral a chtěl jít pryč. Nechtěl jsem se s ní prát, protože ať už je kdo vyčuraný jak chce, nejsem jako ona.
Proč jsem přeci jen jí měl asi plesknout přes tu její tlapku krysí jsem pochopil v jiné prodejně na Andělu, pan na reklamacích beze slov brav obuv zjistil, že vypadávají boky z podrážky a mlčky přiznával, že to je humus a hodlal bez problémů uznat reklamaci, pak viděl poznámku od paní Vysokomenské Boty Humanic, a s omluvou mne odkázal na to ať jdu za vedením na centrálu a ta rozhodne kde se to bude řešit, a bude to nejspíše u paní Vysokomenské. Takže kvalita Boty Humanic je zařízena. Chyběly v botech části to bylo hlavní krédo dámy, když jsem takové boty přinesl do Baťy a to nebyly ani díry v podrážce, na reklamacích zrudly a omlouvaly se, boty Humanic ne ty jsou něco lepšího, ale nejsou! Mají totiž šizenou podrážku a ta vás po zničení stélky začíná dřít nohy a zároveň trhat samotnou podrážku, která má i 1 mm do čehož nevidíte, když boty kupujete. A když chybí části, tak jsem boty jistě sváchálně dochodil před reklamací,(dochodit boty během 4 - 6 měsíců)když do bot začne téci tak by jste se asi taky koukly, co se děje, ale ono ouha, neumím chodit v botech. Zkrátka Nekupujte ty jejich zmetky, kupte si raději boty od jiných výrobců, nejlépe Švédsko, Německo a opravdu Německo,nejlépe martensky,a le to mám chodit na schůzky v Martenskách? Boty Humanic, pozbývá smyslu nejen zboží které má být pro povahu nošení, způsoby nošení boty v zákoně zatím nebyly vynalezeny, v útrobách myslících oběhů paní Vysokomenské, však jsou sloučeny se zákonem který existuje a pokud je reklamační technik natolik drzí že Vás z něčeho rovnou obviní, tak se stav vyvine takto. Vážení podíval bych se na hospodaření této prodejny, protože vedoucí se takto k zákazníkům nechová kvůli firmě, je v tom něco více posviťte si na to, jako já až budu psát v jiném plátku. A to šlo o boty za 1300, ale jde o princip!!! A ten je hlavní! ~:-D Boty humanic - vyhozené peníze!
26.10.2009 22:56:23
Zdravím,
mám spíš dotaz než názor.
Po neúspěšné reklamaci sportovních bot v LIFESTYLE SPORTU (tenisky nošené 3 měsíce, cena 1300Kč, prasklé podrážky na obou botách ve stejném místě, důvod zamítnutí reklamace - mechanické poškození...asi jsem si boty sama rozřezala nožem~:-D)mi bylo prodavačkou doporučeno nechat si vystavit znalecký posudek a odvolat se proti reklamaci. Ovšem posudek prý stojí 2000-3000Kč a i když mi znalec dá za pravdu, tak ani v tom případě prodejce nemá povinnost mi reklamaci uznat a další možnost je soudní řízení. Mám strach se pouštět do tahanic s LIFESTYLE SPORTEM. Velice by mi pomohlo, kdyby měl někdo pozitivní zkušenost s reklamací podloženou znaleckým posudkem. Předem děkuji za odpověď
26.10.2009 22:53:19
Zdravím,
mám spíš dotaz než názor.
Po neůspěšné reklamaci sportovních bot v LIFESTYLE SPORTU (tenisky nošené 3 měsíce, cena 1300Kč, prasklé podrážky na obou botách ve stejném místě, duvod zamítnutí reklamace mechanické poškození...asi jsem si boty sama rozřezala nožem~:-D)mi bylo prodavačkou doporučeno nechat si vystavit znalecký posudek a odvolat se proti reklamaci. Ovšem posudek prý stojí 2000-3000Kč a i když mi znalec dá za pravdu, tak ani v tom případě prodejce nemá povinnost mi reklamaci uznat a další možnost je soudní řízení. Mám strach se pouštět do tahanic s LIFESTYLE SPORTEM. Velice by mi pomohlo, kdyby měl někdo pozitivní zkušenost s reklamací podlouženou znaleckým posudkem. Předem děkuji za odpověď
Fionay
19.9.2009 10:46:02
Dobrý den,pokud jste zakoupila obuv Bama,jsou to velice kvalitní boty.Sama pracuji jako vedoucí v prodejně a reklamace vyřizuji.Na tyto botky jsou reklamace v minimální míře,tak doufám,že budete spokojená s výběrem botek.Pokud můžu poradit lidem,zákazník má právo se do reklamačního řádu vyjádřit,jak si přeje vyřídit reklamaci.Zda chce zrušit kupní smlouvu,výměnu zboží,opravu,slevu atd.Dokonce by se vás na to měl zeptat personál prodejny,který reklamaci příjmá od zákazníka.Pokud to tak neudělá a přijde ČOI jsou za to vysoké pokuty..Takže nenechte se otrávit a všem pěkný den~x~
Blanka
  • 
1.9.2009 22:23:12
Koupila jsem si boty v Hradci Králové v prodejně DAPI umístěné v hypermarketu Tesco. Boty jsem nosila asi rok, s tím, že jsem přes zimu nosila kozačky. Na jaře jsem zjistila, že se mi udělala díra v materiálu na předním díle boty pod jazykem. Tato část obuvi nebyla nijak namáhaná, ani se neohýbala, takže z mého pohledu to byla vada materiálu. Dala jsem boty na reklamaci, paní v prodejně byla velmi ochotná a uznala můj nárok na vrácení peněz, s tím, že musela boty poslat na reklamaci na podnik a já jsem nepředpokládala žádné problémy. Během 3 týdnů jsem obdržela sms, že je moje reklamace vyřízená. Když paní vyndala boty z krabice opravené myslela jsem si, že si ze mě dělá srandu, protože dotyčný díl byl vyměněný, ale jiný materiál, jiná barva a navíc byl na pohled užší než na druhé botě - vše bylo na první pohled jiné. Odmítla jsem v takovém stavu boty převzít a vše jsem popsala na druhý reklamační list. Během 2 dnů mi volala paní z firmy DAPI - nepředstavila se a tvrdila mi, že je jednatelka společnosti a po velice nepříjemném rozhovoru mi sdělila, že boty pošle soudnímu znalci na posouzení. Souhlasila jsem a pomalu se rozloučila s penězi i botami. Ale nerada se vzdávám bez boje, tak jsem na číslo mobilu zavolala zpět, paní se opět nepředstavila a byla opět velmi nepříjemná, ale já se nedala a pohrozila jí kontrolou ČOI a živnostenského úřadu. Během 2 dnů mi přišla sms, že je moje reklamace vyřízená. Jela jsem do prodejny, zvědavá jak vše dopadne. Paní prodavačka mi nabídla úplně nové boty a nebo vrácení peněz. Neodpustila jsem si komentář na jednání jednatelky společnosti po telefonu. Paní, která v prodejně doplňovala zboží, se představila jako jednatelka společnosti a sdělila mi, že tyto problémy dělá paní na reklamačním oddělení a že dokáže být velice nepříjemná. Nakonec jsme si velmi dobře popovídaly, reklamace byla vyřízena k mé spokojenosti, a proto všem doporučuji, aby se při vyřizování reklamace bot nedali a obrátili se přímo na jednatele společnosti - vše o firmán lze najít na internetu.
3.6.2009 11:05:31
Ahojky,
také jsem pořád nakupovala na tržnici boty za pár korun vydržely pár měsíců. Pak jsem přešla na reno celá rodina také boty vadrží pár měsíců, vždy na sezónu nakoupíme obutí po sezóně v pohodě reklamujeme penízky nám vrací do 1 měsíce, vyjímečně je spraví. Takže jedna větší investice do obutí už nás obouvá asi 3 roky a to pořád dokola takže můžu doporučit i těm co obrací korunky mají tam výběr i ve slevách a jak vám roste dítko tak vám sponzorují obutí.Také v deichmanu se bezvadně reklamuje můžu doporućit pokud chcete mít každou sezónu hezké in botičky.~R^
29.4.2009 7:40:35
Manželovi jsem koupila ve slevě botasky této značky,moc je nenosil ale kompletně praskla podrážka.Jeli jsme boty reklamovat,milá paní nám boty vzala do reklamace a že mám za 14 dní zavolat.Jaké bylo moje překvapení když jsem si pro boty jela bohužel opravit nešli a protože je již neměli vrátili nám peníze.Kdyby se takhle chovali všude to by bylo krásně.
geriha
13.2.2009 17:18:09
Po dnešku se připojuji k nespokojeným zákazníkům firmy Baťa a už nikdy si boty této značky nekoupím. Reklamovala jsem totiž kozačky za téměř 3.000Kč, které se po roce nošení úplně rozpadly na patě. Vyjádření prodejny mě pobavilo, neboť se zde konstatuje, že bylo přihlédnuto ke způsobu nošení (nevím tedy, jak špatně jsem obuv nosila, to tu chybí) a údržby. Zřejmě pravidelné mytí a impregnace nestačí. Obuv prý byla intenzitou zcela využita. Doposud jsem nevěděla o tom, že se boty mohou nosit například jen pár dní v měsíci. Prodavačka sama si o tom zřejmě myslela svoje, neboť mě hned odkázala na technické oddělení ve Zlíně. Tam prý k věcem přistupují jinak. Jenom nevím, jestli po přečtení pár příspěvků má tento krok smysl.
Alena Nováková
  • 
10.12.2008 10:53:45
Mám úplně stejné zkušenosti. Ano i já jsem došla k názoru,že "boty z rena, ty už nenazuji".
 Příspěvky 110 z 106 [Dalších 96 >>]

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.