| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Reakce firmy Obuv Essi

 Příspěvky 17 z 7 
15.8.2007 10:27:21
Moniko, jenomže ten originál, na který se tu naráží, zní: "Something is rotten in the state of Denmark," tedy "Je cosi shnilého ve státě dánském."
Monika
  • 
14.8.2007 23:53:16
Dansko je kralovstvi, tudiz "neco smrdi v kralovstvi danskem" nikoliv state.
  • 
22.6.2007 21:27:10
Nehodlám polemizovat s tím že bota po dvou letech nošení nevypadá jako nová.
Skutečně to na ní musí být vidět. Nicméně rádoby značková obuv by měla být nositelná. Tříletému synovi jsme koupili kožené boty za 585,- Myslel jsem že kupuji kvalitu. Po dvou vycházkách do města si syn začal stěžovat na kamínek v botách. Na vnitřní straně se objevil malinký pevný hrbolek. Při reklamaci bylo stanovisko firmy ESSI že se nejedná o závadu a reklamaci neuznává. Přitom se pokusili hrbolek prý rozklepat. Nejen že nezmizel ale odřeli poněkud useň. Prodavačka ani nechtěla podruhé vzít boty do reklamace. Letní boty za 585,- jsou buď na vyhození nebo se mohou nosit s tlustou ponožkou. S tím nesouhlasím. Řekl bych že cosi smrdí ve státě dánském.
Zuzana Donátová, 1syn
  • 
31.3.2006 22:19:45
Plně souhlasím.
Anita
  • 
29.3.2006 9:00:28
Chtěla bych se vyjádřit k příspěvku. Z vlastní zkušenosti musím říct, že největší neštěstí je v tom, že na obuv je záruka 24 měsíců jako na ostaní spotřební zboží. Sama mám tři děti a dobře vím, jak vypadá nošená obuv. 2 roky vdrží obuv maximálně velmi pečlivému dospělému člověku, který o obuv pečuje a krémuje, ukládá ji mimo sezónu.
Ale taky vidím okolo sebe, jak vypadá obuv, kterou lidé i děti nosí každodenně na noze. Nejen na chození, ale i na sportování. Přitom každá obuv má svoje určení, některá je společenská, některá vycházková, některá na sport.
A proto si myslím, že by si měl každý dát ruku na srdce, jak s obuví zachází a zda si vůbec přečte návod na ošetřování a použití výrobku. Pak by v případě oprávněné reklamace nemuselo docházet ke zbytečným emocím ze strany jak spotřebitelů tak i prodejců.
Ruku na srdce, pokud si koupím nové auto, jezdím a neudržuji nebo dokonce nabourám, tak přece auto taky nemůžu reklamovat, ale jen spravit, ale za vlastní peníze přece.....
28.3.2006 15:47:07
Hmmm ... mírná legrace, ještě že tak. Protože srovnávat mlácení skleničkami o zem a šoupání špičkami bot, to snad ne.

No je to opravdu neštěstí, pokud výrobce nebo prodejce uzná, že jeho botám stačí ke zničení jedno svezení na odrážedle.

Poradí mi tedy někdo takovou značku, u které bych se takových absurdit nemusela už dopředu obávat?

Zdeněk Švarc
  • 
28.3.2006 15:08:43
Chtěl bych se vyjádřit k záležitostem reklamace obuvi takto: kupující by si měl uvědomit, že obuv, v které se chodí, nebude vypadat stále jako NOVÁ. A každý soudný spotřebitel by měl rozdělit poškození obuvi na poškození mechanické nebo vadu výroby. Hlavně v případech dětské obuvi, kdy dítě jezdí na skluzavce (samozřejmě se ubrousí, chcete-li ušoupou podešve v patách) , nebo jezdí-li dítě na odrážedle nebo na kole a šoupe špičky o zem bude tato obuv zničená během 10 minut.Každý pochopí, že v tomto se jedná o vadu MECHANICKOU. Je mi moc líto, že někdy zákazník toto nemůže pochopit, ale je to tak . Asi by na to měl výrobce upozornit v návodu na použití, že dítě nemá šoupat špičkami o zem. Ale zkusim to převézt do mírné legrace. Až si koupím například novou sadu skleniček třeba na dobré moravské vínko, očekávám tedy od výrobce, že mě upozorní na to, že skleničku nesmím upustit na zem a to celé 2 roky.
 Příspěvky 17 z 7 

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.