| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Den jako jiný

 Příspěvky 110 z 66 [Dalších 56 >>]
Kačenka, martin 6 měsíců
  • 
16.11.2008 21:24:08
Díky moc za článek! Svatá pravda. Každej den večer padám na hubu a zatím to lepší asi nebude. Přítel pomáhá jak může, ale.. Nejsem fyzicky příliš zdatná a to je moje velké mínus na mateřské a k tomu ještě bolesti zad. Nestěžuju si, ale je to zápřah, takže jestli budu mít někdy dvě děti si budu muset jo dobře rozmyslet. Prostě musím cítit, že se na to cítím. Jak fyzicky, tak duševně. Přeju všem hezkou mateřskou a zdravé a hodné děti!!
23.5.2007 20:04:33
super! tohle znám konečně vidím že takle se žije i v jiných rodinách a ne jen u nás ale s tím rozdílem že děti máme u sebe pořád v jednom kuse
6.8.2005 21:47:04
Ahoj Jitko,taky jsem doma a studuju, teprve rok s mimcem, ale i tak, hlavne ve zkouskovem to taky nestiham, venovat se prckovi, baracku, nebo sprtat...Nechces nekdy pokecat, treba o skole, u nas na pisku i doma u mamy taky "jen" o detech...Dobrou noc. Lida
6.8.2005 12:46:22
Co je to příprava na manželství?
4.8.2005 19:28:35
Milá Kukuk,
napsalas to senzačně!! Je to přesně tak. Člověk by se v práci rozkrájel a doma taky dohání a stále dohání...
Ale hřiště si neodpustíme a já pak večer ani tu kávu a trochu vegetu pro sebe (ne vždy ,samozřejmě). A s odkládáním žehlení na jindy mám taky bohaté zkušenosti...
Na mateřské jsem byla zapřažená a pořád v jednom kole, ale byla to krása. Teď jsem zapřažená asi o 60% víc (odporuje logice!!) a - pořád je to krása!!
Máme se prostě úžasně, děti jsou perfektní a všichni jsme zdraví. Tak si to užívám plnýma douškama.
A Tobě se to povedlo bezvadně vyjádřit.
Jana
Marcela
  • 
4.8.2005 8:44:46
Souhlasím s těmi následky. Je potřeba, aby věděl, že to není jenom tak.
Vždy, když řeším nějaký opakujícíse vztakový problém vzpomenu si na radu : Udělej něco jinak.