| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Pomozte Filípkovi

 Příspěvky 110 z 220 [Dalších 210 >>]
Milada.
30.5.2005 13:59:47
Jeno,

tak je to tady: http://www.nova.cz/tvarchiv/video/?video=32421

Jde vlastne o to, ze se stal podobny pripad (tez priutopeny chlapec, tez koma, a tenhle chlapec se z komatu probral, nyni navstevuje specielni skolske zarizeni, mluvi, chodi..).

Milada
25.5.2005 6:49:03
Milado, a nechtěla bys udělat výtah pro nás netelevizní (teda pokud bylo něco důležitýho)? V archívu na netu to ještě není...
Milada.
24.5.2005 23:02:14
Zvlastni,

mame po pokracovani a zde neni ani jeden nazor?

Milada
maruška
  • 
19.5.2005 20:13:01
S tím musím plně souhlasit. Jsem také učitelka, pracuji s dětma již 30 let, ale nad takovouhle nedbalostí ze strany vychovatelek a pana ředitele zůstává rozum stát. Existuji přesné předpisy, za kterých je možné pustit děti do vody a zvlášť přísné, pokuď se jedná o koupání ve volné přírodě - ( vyhraženej prostor, loďka atd.) Pokuď nemůžu zajistit bezpečnost dětí, činnost s nimi nedělám!!!! A že se děti nedali spočítat, co to je za blbos!! Musím mít předsi přehled o každém dítěti, vždy!!!
Denisa
  • 
15.5.2005 0:33:05
No, kazdy mame na vec sve uhly pohledu. Ale jestli toto je hlavni duvod, proc si spousta zivnostniku dela ucto doma, tak to bych pochybovala.
Ja ty duvody spise vydim v:
1) nevydelam dost, tak nemam ani na ucetni, tudiz mi
nezbyva nez se to naucit a po nocich uctovat,
2) vydelam hodne, tak chci jeste vic, nejak to namastim
abych se nemusel jeste delit s ucetni,
3) davam do nakladu i uctenky za ponozky a za slipy, tak
nechci aby o tom nekdo vedel, protoze pri trose stesti
na kontrolu nepujdu a kdyby, tak to nejak zachachruju.
14.5.2005 17:40:05
Milá Deniso, i když už nebudeš odpovídat, uzavřela bych to následovně: