| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Jak na výuku cizích jazyků u dětí?

 Příspěvky 110 z 69 [Dalších 59 >>]
2.6.2011 13:08:43
Hele, Andreo, za reklamu se platí. Já bych si nedovolila dát do diskuse pod článek odkaz na svůj web.
  • 
2.6.2011 12:26:27
Dobrý den,
jsem na rodičovské dovolené a začala jsem svého syna učit angličtinu sama. Používám k tomu knížky s říkankami, obrázky, DVD pro nejmenší děti s pohádkou i s nenásilnou výukou, CD s anglickými písničkami a pomalu začínáme i s jednoduchými anglickými hrami. Asi po dvou měsících, co ho učím, už vidím výsledky. Jdeme na vycházku a on mi začne sám zpívat jednoduchou anglickou písničku. Ano, některá slova mu vypadnou, ale to i v češtině. Když už na něm vidím, že je unavený a má všeho dost, přestávám i s angličtinou. Učím ho v průběhu dne, jak si vzpomenu a jak máme chuť. Nejsem žádná učitelka, ale myslím, že když je snaha, tak se hravě dá naučit. Materiály, které k tomu používám můžete najít na www.anglictinadeti.cz. Tento obchod jsem založila s cílem učit své děti anglicky z materiálů, které jsou podle mého názoru ideální pro hravou formu výuky dětí.
Hezký den
Andrea
Gábina, 4měsíční dcerka
  • 
29.9.2006 22:36:13
Dobrý večer,
MOC bych Vás také chtěla požádat o Vaši studii. Angličtinu učím asi deset let, ale pouze dospělé a tak by mě zajímalo, jak je to s výukou u dětí. Byla byste moc hodná, kdybyste mi zaslala Vaši práci na adresu jaz.skola @centrum.cz. Moc předem děkuji
S pozdravem Gábina
Iveta, 2 holčičky
  • 
8.5.2005 14:18:45
Nemyslím si, že učení dětí cizímu jazyku od útleho věku je diskutabilní. Naopak jsem přesvědčena, že by to mělo být skoro samozřejmé! Mé děti navštěvují anglickou mateřskou školku a pokroky jsou super! Děti i přes jazykovou bariéru s rodilými mluvčími, navázaly pěkný vztah se svými učiteli. Nemám ani ten nejmenší pocit, že by učení cizího jazyka bránilo ke správnému vývoji v rodné mateřštině. Iveta
July, dcerka a syn
  • 
3.5.2005 1:36:21
Zdenko,