| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Historie je mi ukradená, pokud nevím, kde jsou záchody….

 Příspěvky 15 z 5 
Hanys
  • 
14.11.2003 9:47:53
...ouuu, jsem červený až...kážu tady o památkách naší vlasti a...! Děkuji Petře! Samozřejmě sv. Barbora, ta sv. Kateřina mi tam ujela tak nějak podvědomně. Je to obec kousek od KH a jezdíme tam občas ke známým.
petr
  • 
13.11.2003 12:08:42
... svatá Barbora v Kutné Hoře ...
Hanys
  • 
13.11.2003 11:00:13

Opravdu tak nějak to bude. S cestováním i Francií i s Sv. Kateřinou v Kutné Hoře. Jsem vášnivý fotograf a občas jsem tu moji fotečku viděl i v nějakém tom časopise,ale jsem jen a jen amatér. A tak jsem se za ty roky naučil dívat na svět i jinak než spotřebně. Ale pokud je člověk v procesu běžného života, tak se dívá prostě jinak. A klidně chodí okolo krásných věcí okolo svého domu, ulice či města,ale nějak to vnímá spotřebně. A tak kamarád fotograf když přijel, abychom se připravili na jednu z foto výprav a samozřejmě přijel i s nádobíčkem a udělal krásné fotky mého okolí. Viděl detaily, které mě nějak unikli. Ale bylo to tím, že byl naladěň už nějak výletně, cestovatelsky, kdežto já tyhle věci míjím každý den za úplně jiným účelem. A proto nás asi dostanou krásy jiných měst, protože ta atmosféra cesty, příprav atd. člověka naladí na jinou strunu. A Paříž, ano to je krásné město. Jen trochu cítím handicap předešlých let a to jazyk. S údivem sleduji manželku a její špičkovou angličtinu. je znát těch pár let rozdílu a trochu jiné možnosti při vzdělání. Jelikož nemáme rádi organizované akce, tak i naše Paříž byla vlastním autem. Hotýlek v centru cca 300m od té krásné stavby pana Eifela. Opravdu krásný zážitek po všech stránkách. Od cesty tam, prohlídek památek, přes krásné kroužení po kruhovém objezdu okolo vítězného oblouku. A předvšímta volnost pohybu. V noci jsme vzali auto a vyrazili jsme kroužit po nočních uličkách. A zpátky malé odskočení do katedrály v Remeši, kde byli korunováni králové Fran