| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Otcovské fejetony: Učitelská výplata

 Příspěvky 110 z 221 [Dalších 211 >>]
  • 
3.12.2007 20:16:36
Tak proč vystudovali vysokou školu a šli učit? Snad proto, že je to baví a ne proto aby si vydělali na nové auto a dovolenou na Filipínech. Se znalostmi jaké učitelé mají, učit nemusí. Naopak se můžou specializovat na určitý obor a jít dělat lépe ohodnocenou práci. Tak ať se klidní kantoři, tak zle se také nemaj ;)
Lionka
19.10.2006 23:04:17
právě kvůli tomu platu "ažaž" tolik kantorů opouští tento obor a jde do lukrativnějších - znám to docela dobře-do školství by mne už nikdo nedostal-je to nejdražšší koníček v ČR :oP
  • 
20.9.2003 21:55:09
Dobrý den, dámy. Nejsem učitelka. Jsem lékařka a pro své děti bych taky vždy chtěla nejspokojenější, klidné a vyrovnané učitele, navíc dobře zaplacené. Jsem nesmírně ráda, že většina z vás, co se tady hádáte jako trhovkyně, nemáte se školstvím nic společného. To, co tady předvádíte, o Vašem "vzdělání" a přirozené inteligenci mnohé vypovídá. A věřte, není to nic hezkého.
16.9.2003 21:21:36
Klidne Vam ukazi svuj platovy vymer. Mam uznano 11 let praxe, jsem zarazena do 9. platove tridy 11.300 Kc hrubeho. Nase skola je mala = chuda, osobni priplatek je 500 Kc, tedy necelych 12000.
Jsme skola cirkevni tudiz nemame narok na zadny dvanacty nebo trinacty plat.
Proc to delam?
Docela me to bavi a pak mam dve male deti. Pripravy a opravovani sesitu mohu delat s nimi nebo v noci. Stihnu je vyzvednout vcas ze skolky a nemusim se stresovat, kam je dam na prazdniny.
Nedavno jsem mela s kamaradkami diskusi o tom, jak vlastne ucim malo hodin.
Pro predstavu.
Ucim fyziku o prestavce stacim jen stezi vymenit pomucky. Jedu v kuse od 7:40 do