| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Dopis mrtvému synovi

 Příspěvky 110 z 123 [Dalších 113 >>]
Jana 1syn
  • 
17.1.2010 17:28:00
Jana: UF!! Jsem také z lékařské rodiny,ale také matka!!!!A děvče, ženo či mladá paní, zde není místo ani prostor na obhajobu lékařů!!!! Pokorně vyslovte lítost a kecičky o lékařích si nechte do jiných článků. Zkrátka to projeli a BASTA!!!!
simona
  • 
17.3.2009 18:13:40
Máš úplnou pravdu. Ale, kdo za to všechno může?? Docela bych řekla, že politici a takovýhle vysoce postavený lidičky. Nechtěj o nemoci nic zveřejňovat a to je CHYBA. Veřejnost by měla bejt co nejvíc informovaná. A ještě by to očkování měli zavést plošně!!!!!
10.2.2009 20:24:01
Ty seš asi trochu magor, že?!
Rakytník
  • 
21.11.2008 15:17:29
Promiňte mi jestli zde budu mluvit trochu o něčem zdánlivě nesouvisejícím s výše zmíněným onemocněním. ( úmyslně necituji jméno onoho muribundusu )
Zvyk je totiš železná košile. Jestliže si člověk, a je jedno starý nebo mladý, pít do jídla, je připravena cesta pro rozvoj infekce, a to jakékoliv.
Pivo údajně podporuje trávení.
Já totéž vyjádřím trochu jinak:"Pivo je tak obdivuhodně namícháno, že se žaludek ani nebouří, že trávení je mu znesnadňováno. Nenastane žádná bouřlivá reakce jak by tomu bylo, kdyby místo piva vypil stejné množství vody.
Ale to že je v žaludku klid, to ještě neznamená, že je podporováno trávení, jak se to všeobecně tvrdí. Pouze se žaludek nevzbouřil, jak by to udělal, kdyby se vypila voda.
Udám zde adresu na níž se o tom píše obšírněji.
http://www.mujweb.cz/zdravi/kneippnet/101-150.htm
Citát:
Máte-li žízeň, napijte se před jídlem; píti za jídla nebo hned po něm, ztěžuje zažívání.
V lidech jsou názory dvojí: Jedni praví, že máme pít zcela málo, zvláště ničehož mezi jídlem i jiní proti tomu tvrdí, že máme zapít každé jídlo vodou, pivem nebo vínem. Co asi bude správné?...
TADY BYCH VIDĚL ODPOVĚĎ NA TYTO OTÁZKY
  • 
12.9.2008 21:25:13