| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Otcovské fejetony: Víc než známky

 Příspěvky 110 z 119 [Dalších 109 >>]
Bára Žitná
  • 
2.11.2013 20:58:17
Dobrý den,
píšu SOČ o domácím vzdělávání a chtěla bych Vás poprosit, abyste vyplnili tento krátký dotazník. Děkuji
http://www.survio.com/survey/d/R9F0A0A3I3O6M7C6U
rebelie
19.3.2010 18:39:11
Myslím, že úplně stejně někdo může argumentovat pro dobrovolnost výtvarky či hudebky. Já bych řekla, že základy by měly mít od všeho... ale nějakou formou, která je spíš naláká než odradí na vždy... A pro povinný tělocvik vidím jeden podstatný argument - je to prevence rostoucí dětské obezity... Ale opravdu jde hodně o jeho pojetí, aby tam ti nenadaní, pohybově nešikovní nebyli schazováni a zesměšňováni...
Láďa
  • 
30.12.2009 16:36:57
Zpívání mi v dětství vůbec nešlo ale moc mě bacilo, dneska zpívám lidem a ještě mi za to platí. Jen jsem tomu věnoval víc než ti nadaní.
26.4.2009 11:27:02
Učím první rok tělocvik na jednom pražském víceletém gymnáziu. Často se setkávám s názorem kolegů i kolegyň, že jedničku nemůže dostat každý, jsou přeci limity... Známka z výchov je ale tvořena nejen výkonem, ale především přístupem a snahou. Mým úkolem a tajným sne je přivést všechny děti bez rozdílu nadání a hmotnosti k jakékoli aktivitě. Jestli si půjdou zaběhat, zaplavat, zahrát volejbal nebo petanque už není tak podstatné. Takže pokud vidím, že se neohrabané dítě jen tak nevzdá a kotoul prostě zkouší třeba 10x dokola, proč bych mu tu jedničku nedala? Problém spíš je, co s nadaným jedincem, který sice udělá cokoli perfektně, ale úbor nenosí, provokuje, je drzý... zatím jsem se sním nesetkala, ale co pak?~;((
26.4.2009 11:26:25
Učím první rok tělocvik na jednom pražském víceletém gymnáziu. Často se setkávám s názorem kolegů i kolegyň, že jedničku nemůže dostat každý, jsou přeci limity... Známka z výchov je ale tvořena nejen výkonem, ale především přístupem a snahou. Mým úkolem a tajným sne je přivést všechny děti bez rozdílu nadání a hmotnosti k jakékoli aktivitě. Jestli si půjdou zaběhat, zaplavat, zahrát volejbal nebo petanque už není tak podstatné. Takže pokud vidím, že se neohrabané dítě jen tak nevzdá a kotoul prostě zkouší třeba 10x dokola, proč bych mu tu jedničku nedala? Problém spíš je, co s nadaným jedincem, který sice udělá cokoli perfektně, ale úbor nenosí, provokuje, je drzý... zatím jsem se sním nesetkala, ale co pak?~;((
Katka
  • 
29.8.2005 10:41:13
Víte, jak bylo v někerých příspěvcích již řečeno. Toto jsou předměty, které se nemůžete naučit. Buď je Vám dáno nebo ne. Já si myslím, že u těchto předmětů by se měly děti odreagovat, odpočinout. Vždy jsem z nich měla 1, ale známka z Hv byla z milosti. Měla jsem ji za chuť zpívat, protože s mým absoutním hluchem by paní učitelka těžko něco udělala. Můj syn má za sebou 1. třídu. Od 5 let hraje na kytaru a hrozně ho to baví, ale když mu dáte do ruky pastelku - to je katastrofa. Nikdy nechtěl malovat a mé obavy z psaní a VV v první třídě se potvrdily. Pilujeme a doufám, že to psaní bude snad lepší, ale z VV syn nepřinesl za celý školní rok ani jednu 1. Myslím, že je to zbytečné, že by děti, obzvláště v první třídě, měli učitelé spíše povzbuzovat.
Linda,2 holky
  • 
1.9.2004 16:58:31
Přesně to je můj případ!!
Yukona, 2 deti
  • 
26.11.2003 18:59:11
Jako uplne mala holcicka jsem byla velice nemocna se srdcem. Puvodne lekari rodicum rikali, ze by bylo lepsi kdybych urela, ze nikdy nebudu chodit. Dostala jsem se z toho uplne neuveritelne a behem dvou let jsem nejen chodila, ale i trochu behala. Ve skole jsem byla uvolnene z telocviku. Pak jsem ale zmenila skolu i mesto a musela jsem povinne bezet tri kilomettry. Rikala jsem jim, ze nemohu, ale nezajimalo je to...a tak jsem bezela...probrala jsem se v osetrovne...od te doby se mne vzdycky ptali na co se citim....
Dokazala jsem spoustu veci, horolezectvi, plavani..ale ten beh...to mi proste neslo asi nikdy...
LaD 2002
14.7.2003 17:38:34
... tak proč by měl někomu vylepšovat známku oproti druhým a znevážit tak jejich výkony. Fakt mě nedojímá,když si tady někdo stěžuje,že mu ta jedna dvojka způsobila,že se někam nedostal oproti jinému,co měl samé jedničky. Zkrátka BYL LEPŠÍ. Jinak je mi jedno,jestli se zmiňované předměty hodnotí slovně nebo známkou,ale pokud je to momentálně zařízeno,že známkou a rozhodne citlivě a přitom spravedlivě,pak mi ani trojka mezi samýma jedničkama nepřijde jako důvod k hysterii. Myslím,že součástí výchovy je i přijmout,že není člověka,který by byl nejlepší ve všem a zejména intelektuálové by to potřebovali mnohdy jako sůl. A mimochodem,praxe je opravdu velmi shovívavá k netalentovaným leč snaživým...
LaD 2002
14.7.2003 16:41:23
A Vašemu manželovi nebo každému cizinci žijícímu u nás pár týdnů by se zase smáli jejich známí po návratu do vlasti,protože přízvuk je pěkná mrška a člověk se rychle nakazí okolím...
 Příspěvky 110 z 119 [Dalších 109 >>]

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.