| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Hlavní : Těhotenské testy

30.4.2008 17:26:06 Jandy

těhotná?

Ahoj holky, jsem tady nová... Koukám na diskuze a zjišťuju, jestli někdo nemá stejný problém jako já. Potřebovala bych asi poradit, jestli má někdo zkušenosti. V září jsem vysadila HA, 1 měsíc jsem to normálně dostala, další už ne. Doktor mi předepsal Proveru na 3 měsíce. 4 měsíc jsem to dostala a teď opět stávkuju .Po skončení pravidelné MS jsem si začala dělat ovu testy, jelikož si mimi moc přejeme. Dělala jsem si jen snad 10 dní a nic. Prostě jsem asi neovulovala. V minulou sobotu jsem to měla dostat a nic. Tak jsem si udělala test a taky nic. Ve čtvrtek jsem se ráno probudila a děsně mě bolely prsa, byly větší a pořád bolí. Tak jsem si udělala zase testík a byla tam úplně slaboulilinká čárka. Opakovala jsem testování asi 3x obden a pokaždé tam byla. Dneska jsem šla k lékaři a řekl, že nejdříve musíme upravit cyklus, tak mi napsal opět Proveru, Estrogen a ještě kyselinu list. Sliznice 8-9 mm, prý minimum, těžko říct, jestli se to udrží jestli jsem, Sestra mi radši odebrala krev a výsledek bude až v pondělí dlouhá doba. No a odedneška mám brát ty prášky, které mi doktor předepsal. Prý jestli jsem těhotná, tak to tomu nevadí. Ale na příbal. letáku píšou že se nemá používat ani v předpokládaném těhu. :-( Nevydržela jsem to a udělala si ještě dneska test a nic tam nevidim :-( Může to být tím že hoodně piju? Tak já nevim, co mám dělat. Může mi někdo prosím poradit? Děkuju moc.. zatím pa pa~j~;((;((;((;((
Odpovědět
Průběh diskuze (4 názorů)
těhotná? Jandy 30.4.2008 17:26
*Re: těhotná? Vojtami56 30.4.2008 18:8
*Re: těhotná? micha 5.5.2008 13:22
**Re: těhotná? Vojtami56 5.5.2008 13:47

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.