| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Hlavní : Zamilovaná do jiného muže

28.4.2008 16:42:28 Slza

Hezký den přeji

Opět jsem nakoukla, mám dnes volno, protože mi není nějak dobře.. Tak se snažím pracovat přes PC, ale moc se mi z postele nechce :-)
Raději jsem zabrousila sem a něco málo početla. Jestli si vzpomenu na všechno, co mě zaujalo, tak maličko zareaguji.
Leny.. ano, poznali jsme se s mým m. jako spolužáci na vš.. pamatuješ si dobře :-) jsem věčná studentka.. tím pádem i přestárlá :-)
Jak jste se tu některá ptala, jestli nejdřív zamilovanost a potom sex nebo naopak, tak já musím říct, že u nás to bylo zajiskření, velmi záhy sex a teprve postupem času ta zamilovanost.. přičemž já jsem ta, co to nese samozřejmě hůř :-) On, když měl namále a cítil, že by do toho moc zahučel, si dal pauzu, oklepal se a snaží se držet si odstup. Tím myslím to, že podle mě není zamilovaný.. má mě rád, chová se ke mě hezky, jsme si hodně blízcí, ale zamilovaný myslím určitě není. Já svým způsobem ano, i když jsem měla hodně času o všem přemýšlet a nejsem si jistá, jestli to není spíš závislost na něm jako na člověku a na tom sexu s ním... protože ten je super. Jak už jsem psala minule, máme takový nějaký zvláštní vztah a trvalo dlouho, než jsme si to ujasnili.