| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Hlavní : Jak jsem prožívala těhotenství a porod

2.10.2000 9:26:24 Hana

Re: Výtoky

Ahoj Kristýno,

třeba to není Tvůj případ, ale popíšu Ti svji situaci.
Během jednoho roku jsem byla u lékaře asi 9x s výtokem. Léčba byla jakýmisi stále stejnými čípka, manžel dostal mastičku, pak se to svádělo na levné a nekvalitní prací prášky z tržnice (nikdy jsem žádný takový neměla), následně na používání aviváže a posléze na nízkou teplotu praní a nežehlení spodního prádla. Takže jsem si koupila dětské prací prášky, prala jsem své spodní prádlo samostatně na 90 stupňů, neavivážovala a samozřejmě žehlila. Do toho jsem brala ty čípky a manžel užíval mast.
Jednou můj gynekolog onemocněla a protože jsem byla objednaná, vzala mě jiná paní doktorka. Ta si prohlédly záznam, také mi předepsala ty čípky, ale podpořila je dvěma drahými prášky pro mě a dvěma stejnými prášky pro manžela (dohromady to stálo asi 500,- a hradila to pojišťovna) a do týdne jsme byli oba v pořádku. Muselo se to prostě vyléčit zevnitř. Je to více než rok a stav trvá, ačkoli zase peru normálně a na nižší teploty, avivážuji a nežehlím.
Druhý postřeh, který mi paní doktorka řekla bylo, že si musím uvědomit, že nebudu mít nikdy zcela čisté prádlo po celém dni (jak jsem očekávala), protože žena žijící sexuálním životem prostě vylučuje pošenví hlen, někdy více, někdy méně, někdy hustší jindy řídší apod. Je to vlastně logické, vyhodnocení "stavu" poševního hlenu se používá přece i při plánovaném početí (přirozené antikoncepci).

Ahoj Hana
Odpovědět
Průběh diskuze (3 názorů)
Výtoky Kristina 2.10.2000 9:0
*Re: Výtoky Hana 2.10.2000 9:26
**Re: Výtoky Kristina 2.10.2000 14:36

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.