| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Hlavní : Jak jsem prožívala těhotenství a porod

1.8.2000 9:13:17 Mája - bezdětná

Re: Těhotenské testy

Ahoj, tak jsem tady po dovolené a jak jsem slíbila, dopovím vám svou zkušenost:
V pátek ráno jsem byla u lékaře, ten na ultrazuvuku nic nenašel, proto mi nabral krev a pozval si mne znovu na odpoledne. To jsem se dozvěděla, že HCG je sice pozitivní, ale má hodnotu 15, což je dost málo. A je to buď tím, že jsme zachytili velmi čerstvé těhotenství, nebo by to mohlo být mimoděložní a nebo jen tzv. chemické těhotenství. Dostala jsem pokyny, co všechno nesmím, kdy mám okamžitě vyrazit k doktoru (bolesti, křeče, krvácení, teplota...) a papír na další vyšetření krve (můj lékař odjížděl na dovolenou). V sobotu jsem začla lehce špinit, tak jsem večer zašla na ambulanci, vysvětlila doktorovi, o co jde a on že mě tedy prohlédne. Ovšm připadala jsem si u něj jako káraná školačka - proč chodím k doktoru tak brzo, že už jsem 2x na ultrazvuku, že každé vyšetření něco stojí a že kdyby jim tam každá ženská běžela hned po vynechání menzes, tak by z toho byl blázinec, že mi dlouho trvá oblékání (jela jsem rovnou z chalupy v kalhotách a ultrazvuk byl v jiné místnosti než "koza")... Pak trošku zmírnil a začal mi vysvětlovat, že většina těhotenství skončí samovolným potratem, aniž by to žena věděla a já že jsem se díky zvědavosti (koupeným těhotenským testům) dostala do stresu, teď budu další těhotenství očekávat se strachem atp. Ovšem hned na to, co mi vytknul, že jsem vlastně vůbec na žádné vyšetření neměla chodit, mi vynadal znovu, když jsem mu řekla, že tedy odjížídm na dovolenou, když je to podle něj normální samovolný potrat a vlastně o nic nešlo, je to běžné. To se rozčílil, že dokud se to jednoznačně neprokáže z krve, tak mě přece nemůže nikam pustit a že si mě taky může klidně nechat v nemocnici, protože to může být mimoděložní těhotenství... (z toho jsem usoudila, že pokud žena otěhotní, je dobré nejít k lékaři - když