| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Hlavní : Rodina a jak v ní přežít

Re: O komunikaci

Máte pravdu - povídat se má. Díky tomu mám se svou maminkou, která byla celý život spíš mou kamarádkou - (občas autoritativní, ale přesto) a všechny kamarádky mi ji závidí dodnes, perfektní vztah. Stejně bezvadný vztah mám také ke svému partnerovi a komunikaci přikládám velký význam (píšu do této poradny často a máme trochu jiný problém), protože problémy se musí řešit a když něco nefunguje je vždycky lepší je probrat, aby obě strany věděly, kde jsou, než aby se zbytečně "užíraly" ať již nevyřčeným, či bezdůvodnou žárlivostí atd. atd. Ještě bych ráda podotkla, že nejsem v partnerském vztahu začátečníkem - jsem rozvedená (vdala jsem se poprvé v 19 letech, následoval rozvod - vady komunikace), žiji s partnerem o generaci starším 5 let (8 let se známe). Máme dvojčata 1,5 roku, tudíž se nenudíme a do toho všeho manžel nyní hledal přes rok práci (a to má VŠ vzdělání¨- buď byl prostě "starý" nebo - "pane doktore, ale tohle se pro Vás nehodí - vy přece máte titul") - nyní "rozjíždí" podnikání. Takže na mateřské dovolené ještě pracuji. Tím si nestěžuji!!! - jsme v naprosté pohodě - to byly příklady pouze pro ilustraci, protože povídat si a snít jsme nepřestali. Takže mluvit, mluvit, mluvit a problémy řešit a ne se před nimi uzavírat.
Odpovědět
Průběh diskuze (5 názorů)
O komunikaci Marketa, 29 19.7.2000 13:52
*Re: O komunikaci Radka 33 let 24.7.2000 22:30
**Re: O komunikaci Iveta, 30, 1 dítě, vdaná 25.7.2000 7:51
***Re: O komunikaci Marketa 25.7.2000 16:37
****Re: O komunikaci Dana , 29 let , dvojčata 18 měsíců 25.7.2000 22:6

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.