| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Hlavní : Jak jsem prožívala těhotenství a porod

Prolaktin

Ráda bych se zeptala těch, co mají zkušenosti se zvýšenou hladinu prolaktinu. Od 2/2000 jsem vysadila HA a už asi 2-3 měsíce trpím vypadáváním vlasů, únavou a vyrážkou podobnou akné na celém obličeji a krku. Lékař (endokrinolog - myslela jsem, že to je od štítné žlázy) mě odbyl s tím, že jsou tyto příznaky po vysazení HA normální, přesto se chystám ke své gynekoložce na odběr krve, aby zjistila, zda je hladina hormonů v pořádku. Může mi prosím některá z vás poradit, jaké byly vaše příznaky zvýšené hladiny prolaktinu? Předem velmi děkuji....
Odpovědět
Průběh diskuze (5 názorů)
Prolaktin Monika, 24 let, plánujeme miminko 19.7.2000 9:5
*Re: Prolaktin Míla, 1 syn 19.7.2000 16:48
*Re: Prolaktin Jana, 28 let 25.7.2000 10:44
**Re: Prolaktin Pavlína 22 - zatím bez mimi 25.7.2000 13:57
***Re: Prolaktin - pro Pavlínu Jana, 28 let 26.7.2000 12:13

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2020 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.