| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Hlavní : Jak přežít mateřskou dovolenou

Nápad na spojení jazykové školy pro maminky a mateřské školky pro děti

Milé maminky !

Nejsem sice ještě matkou žádného dítěte, zatím se na to jen do budoucna mohu těšit, ale přesto bych se právě Vás maminek na něco chtěla zeptat.Všech maminek si moc vážím, protože mateřství je jedna z nejkrásnějších, ale také nejnáročnějších věcí na světě.Snažila jsem se vcítit do situce ženy, která je doma s dětmi. Napadlo mne, že bych nechtěla tak trochu zůstat stranou a přestat rozvíjet své schopnosti a talenty. Přemýšlela jsem, co by mi asi v této situaci pomohlo. Pracuji jako ředitelka jazykové školy a napadlo mne, že by maminky uvítaly službu, kdy by se mohly učit např.cizí jazyky a vzít své dítě do školy s sebou. Proto jsme založili malou školku pro děti, kde si mohou hrát a starají se o ně naše tety - vychovatelky a zdravotní sestry, zatímco se maminky učí a jsou zároveň i ve společnosti a mohou poznávat a setkávat se s jinými lidmi. Stále však hledáme k maminkách cestu a také bych ráda znala jejich potřeby a představy v tomoto směru. Rádi bychom totiž vyšli všem maminkám maximálně vstříct, aby v době mateřské dovolené neměly pocit, že společensky i intelektuálně strádají a chtěly by být zase připravené v "plné polní" na dobu, kdy znovu půjdou do zaměstnání.
Byla bych mopc ráda, kdybyste mi v tomto pátrání mohli pomoci, abychom mohli pro maminky připravit takovou nabídku, která by naplnila jejich představy a očekávání a vyřešila možná i některé "maminkovské bolístky". Předem moc děkuji za Vaše připomínky, nápady a příspěvky do diskuse. Můžete je posílat i přímo na naši adresu: pretorian@nettown.cz

Jazyková škola PRETORIAN
Údolní 53
602 00 BRNO
T: 05/43 167 273 nebo 0602 707 338
e-mail: pretorian@nettown.cz
www.pretorian.nettown.cz
Odpovědět
Průběh diskuze (3 názorů)
Nápad na spojení jazykové školy pro mami... Katřina - zatím čekatelka na miminko 30.3.2000 7:32