| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Hlavní : Problémy v těhotenství

7.6.2001 14:36:00 Andrea, 8.týden

"špinění" v těhotenství

Dobrý den,
jsem v 8.týdnu těhotenství. U svého gynekologa jsem byla na kontrole v 6.týdnu. Prohlédl si mě i ultrazvukem a řekl mi, že je vše v pořádku. Také mi odebrali krev, pro výsledky a na další kontrolu bych měla přijít asi v půlce června. Ke konci minulého týdne ( v pátek) jsem zjistila, že mírně "špiním", objevil se nahnědlý výtok. Bylo to jen trošku a pak až do večera nic, večer zase maličko. Měla jsem strach, jestli se něco neděje, tak jsem hned volala svému lékaři a ten mi doporučil odejít z práce domů a být co nejvíce v klidu. Byla jsem opravdu v klidu celý víkend, ale pokračovalo to stále stejně - mírné špinění ráno a večer. Nemyslím, že bych měla nějakou infekci, byla jsem prohlédnuta před těmi dvěma týdny a přirození mě nebolí ani nesvědí. Nešla jsem však k lékaři , protože jsem hned v pondělí ráno odlétala na služební cestu a vracela se včera. Již dlouho sleduji bazální teploty a ty se od ovulace / početí drží stále nahoře na 37°C, také ostatní příznaky jsou v pořádku - časté močení, bolesti v prsou, zvětšování prsou, apod, takže mi připadá, že je jinak vše v pořádku. Bohužel, můj gynekolog má tento týden dovolenou a bude až v pondělí. Na internetu i v knížce o těhotenství jsem četla, že až 1/4 žen v průběhu těhotenství slabě menstruuje, nemůže to být i můj případ ? Poraďte mi, prosím, jestli to může být něco vážného, abych něco nepromeškala.
Děkuji předem

Andrea
Odpovědět
Průběh diskuze (11 názorů)
"špinění" v těhotenství Andrea, 8.týden 7.6.2001 14:36
*Re: špinění" v těhotenství Jana 27 let, Schovánek 35. týden 7.6.2001 16:5
**Re: špinění Andrea, 8.týden 8.6.2001 18:55
*Re: Lenka, 24 let ( 13 týden ) 8.6.2001 9:8
*Re: Špinění Jorga, 2 synové, 5 let a 6 měsíců 9.6.2001 12:44
*Re: Špinění v těhotenství Petra,6.týden 22.6.2001 16:37
*Re: špinění v těhotenství Alena 23.6.2001 12:31