| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Dle regionu : Maminky v Evropě

2.4.2003 16:39:23 Radka

Re: Paris

Ahoj Klaro,

tak to mas pravdu,kdyz se clovek zamiluje,tak nemysli na to odkud ten druhy pochazi.Moje byvala kolegyne a dobra kamaradka nadavala na Francouze kdyz jsme tady pracovaly a ze je tady spousta Arabu atd.Ted si vzala Francouze a bydli v Emiratech.Tak vidis,osud si nevybira.
Muj fiance je z poloviny taky frantik ikdyz rika ze ne :)pochazi z Montrealu,vlastne kvuli nemu jsme se prestehovali ze Statu sem.On pracuje a ja studuji Franinu,jelikoz me otec nenaucil vubec nic.Ted uz se domluvim v poho,ale anglictina to neni.Chci jit na skolu,tak prochazim zkouskama atd.Docela makacka,ale co se da delat.
Zjistuji,ze po socialni strance je zivot ve Francii super oproti USA,spousta veci je zdarma,nebo nestoji vubec nic.Hlavne studia,coz pro rodiny z vice nez 1 ditetem je idealni.Na druhou stranu ty dane!!!To je docela sila.
Takze uz si pomalu zvykam,ale ted jsme byli v L.A a bylo mi lito,kdyz jsme projizdeli kolem naseho byvaleho domu,vybavily se mi vzpominky na az moc pohodlny zivot,slunicko a plaze a take nam chybi pratele.Ve velkem meste jako je Pariz,se tezko seznamuje.Par kamaradek mam z ruznych zemi,ktere jsem potkala ve skole,ale nektere tady zustanou na par mesicu a pak se vraceji domu.Par mi jich tady zustalo,ale zatim jsem nenasla zadnou cesku.
Pocitame,ze se vratime do 3 let do USA.No,clovek nikdy nevi.To jsou jen plany,minuly rok bych nerekla,ze do roka budu zit v Parizi a ted jsme tady.
Tak pokud budes chtit,tady je ma adresa:
CzechThatGirl@cs.com
Mej se krasne a tesim se na mail,nebo na zpravu tady ve foru.Asi budu mit kupu otazek,precejenom jsi uz tady zabehla.
Tak pa
Odpovědět
Průběh diskuze (7 názorů)
Paris Radka 12.3.2003 0:3
*Re: Paris klara,marketka 31.5 02 12.3.2003 21:21
**Re: Paris Radka 18.3.2003 23:23
**Re: Paris Radka 1.4.2003 19:29
***Re: Paris klara,marketka 31.5 02 1.4.2003 20:40
****Kontakt Marcela 2.4.2003 14:28