Re: Kterému předmětu byste přidali a kterému ubrali hodinu?
Já bych překopala celý ten koncept. Kromě toho, že se přidávám k zrušení nesmyslných větných rozborů. V rámci základní školy mi přijde nejefektivnější výuka v rámci tematických bloků, protože děti dneska nepotřebují bambiliony přesných dat a termínů, to mají na dvě kliknutí, potřebují umět zařazovat věci a jevy do nějakého kontextu, umět vidět souvislosti, chápat vztahy "mezi obory". Na ZŠ např. máme biologii i chemii, ale přesto čtu dnes a denně od lidí, co tou základní školou prošli, nesmyslné výkřiky o "škodlivé chemii, kterou si nebudou rvát do těla" apod. Zkrouhla bych zeměpis, ten přímo přetéká zbytnými informacemi, a redukovala absurdní množství hodin věnovaných v rámci dějepisu pravěku a starověku ve prospěch dějin novověku. Nic proti kultuře popelnicových polí, ale přijde mi tak nějak důležitější, aby se děti orientovaly v dějinách 20. století a v jejich historických souvislostech. A samozřejmě by měl jít zcela do prdele druhý cizí jazyk, ten by měl zůstat max. jako dobrovolný, volitelný předmět.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.