Připojuji se k tomu, co píše Vítr. Úroveň základek je rozdílná. Syn se rozhodl pro 8G dost pozdě, vlastně nejdřív jsme mu to vymluvili (vzhledem k tomu, že jeho zdravotní stav byl jak na houpačce a nechtěli jsme, aby musel pořád dohánět nějaké učivo). Ale přišel v lednu, že by to zkusil. Netušili jsme, jak na tom je, měl jedničky - ale pro srovnání jsme ho zapsali na nějaký test nanečisto v Plzni. Byl poslední v matematice. Na ZŠ vyhrál třídního klokana, ale tady nějakou látku vůbec neznal, test viděl prvně a časově to ani nestihl. Tak jsme vzali staré Cermat testy a nějak se tím prokousali. Výhoda byla, že má logické myšlení a prostorovou představivost (to, co se jen tak nedá naučit), a to ostatní, kde je nějaký daný postup, se naučil během chvilky. Jak jsem tu psala, na gymplu je spokojený a má dobré výsledky. A jinak se přikláním i k tomu, co psala Monty. Ať klidně nechají Čj a M, ale dají i nějaké studijní předpoklady, všeobecný přehled. Tolik dětí, které by byly úspěšné v biologii, zeměpisu nebo v něčem jiném, je zastaveno na větném rozboru nebo počítání na čas....
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.