5.4.2005 23:34:30 PETTO
Re: ahojda
Zdravím vás všechny. Jsem majitelkou firmy PETTO a se zájmem jsem si přečetla, co se tu o nás pěkného píše. Tak kamarádka vaší kamarádky říkala?Já si na ten případ rezavých koleček pamatuji -kočárek nebyl starý 3 měsíce, ale rok a měl už za sebou 2. zimu jízdy v soli. A nešlo o údržbu mokrých kol, ale slaných kol - schválně se zeptejte manžela, jaký je v tom rozdíl a jak poznamená jízda v soli kola od auta. A kola v tomto případě nebyla orezlá, ale prorezlá skrz naskrz. Všechno chće údržbu - do bazaru se nám vracejí kočárky po 2 letech jak nové a po 2 měsících třeba ten samý jako naprostá troska. To ale musíme přece při vyřizování reklamace zohlednit. Každý den řeším nějakou reklamaci, ať kočárku nebo i oblečení a 99% z nich je vyřešeno ke spokojenosti zákazníků. Mnozí nám nosí kytičky, čokolády apod. Škoda že nepíší sem. Ale každý musí pochopit, že nemůžem fungovat jako bezplatná půjčovna kočárků - a myslet si - pojezdím si a vrátím. Denně prodáme v půměru 3-4 kočárky a při 2leté záruční době je reklamací opravdu dost. Na problém je nutné se podívat vždycky z obou stran. Já mám čisté svědomí - reklamace - všechny - řešíme opravdu zodpovědně, pokud je to možné - na počkání anebo do 2. dne. Ale někdy to možné není.
Každý ale ať si nakupuje tam, kde je mu dobře, je ale zbytečné podávat naprosto zkreslené informace. S pozdravem PETTO
Odpovědět