| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Dle regionu : Maminky v Severní Americe - Kanada

5.4.2005 20:30:41 maybe

Re: xxx

Loonette, potrebujes slunicko a vypadnout! Jaky je ted u vas pocasi? Na mne to uz taky pekne padalo, ale ted je uz fakt venku krasne, tak se realizuju v ty zahrade a cistim si mozek prosypavanim hliny. No, jestli je teda v tom mozku co cistit, ze?
Na dlouhodoby pobyt s detma doma musi byt clovek staveny, to se neda vnutit. Jsou holky, co to berou jako seberealizaci, me to teda taky nestaci. Jsou dny dobry a spatny. Ty mas ted ty spatny, takze je jasny, ze uz to muze byt jen lepsi:-) Tim jsem ti chtela dodat optimismu, pokud to tak nevyznelo:-)
Alco studuj, ja zavidim! Ja studuju doma, ale tak spis nejak pro sebe, i kdyz nejaky kredity bych si jeste nadelat mohla. Vcera jsem vezla Kamcu na college, kam nastupuje a uplne na me ta atmosfera dychla, uz je to pres dva roky, co jsem odtamtud a docela se mi styska, i po tech nervech se zkouskama.
Nadio, kvetakovy mozecek, Sebi ho miluje, manzel taky a Kamca...ten to jen tak sez...(pardon, nevim jiny vyraz). Jinak, synek, opet beha jako pejsek - a na nas taky tak steka- pritelkyne si pritahla zpatky. Zurim, ale vydrzim! Teeeda ja budu desna tchyne:-)
Odpovědět
Průběh diskuze (9 názorů)
xxx Gabriela 2.4.2005 18:19
*Re: xxx loonette 2.4.2005 20:57
**Re: xxx Alicee 2.4.2005 23:41
***Re: xxx Nadia@ 4.4.2005 18:37
****Re: xxx Alicee 5.4.2005 3:45
*****Re: xxx nadia@ 5.4.2005 6:24
******Re: xxx loonette 5.4.2005 8:13
*******Re: xxx Alicee 5.4.2005 19:45
********Re: xxx maybe 5.4.2005 20:30

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.