Re: Využili byste možnyuost docházky potomka do devítky, pokud by se ho netýkal Cermat?
Monty,
proč máš potřebu pořád překrucovat, co někdo napíše?
Nepsala jsem přece, že co nemá terminologii, je dovolenkové tlachání.
Jde o to, že tyhle věci se učí ve svém jazyce všechny děti na světě. Tu gramatiku. a pojmy se učí třeba i v té Anglii a Americe, i když je systém jiný. Můj syn měl 6 let britský způsob vzdělávání. Byl na jazykovém kurzu v Německu, Španělsku Anglii. Všude musel vědět, co je podmět, sloveso, minulý čas, plurál, jen se to v těch jazycích jmenuje jinak nebo to pojmenovávají latinsky. A to rozhodně i u dětí na základce. Proč se mořit s pojmenováním něčeho, co už název má? A proč by s tím nutně děti měly mít problém?
A co se týče porozumění textu, měla jsem děti ve školách, kde se učí oboje, nemají tam s tím problém. I to už u nás jde. Že to neučí státní školství, tedy-že se to neučí všude, je jiný problém.
Odpovědět