17.1.2021 16:52:14 Monty
Re: 27.1.2020
Romano,
Ryanair a Wizzair je pro mě "hroznej" přístupem k zákazníkovi. Když si kupuju letenku, chci vědět, kolik stojí, a ne že budu jako Neználek v hotelu informována v průběhu rezervace o x příplatcích navíc a výslednou cenu se dozvím až nakonec. A že kabinový zavazadlo není kabinový zavazadlo, ale jen kabelka, to třeba Wizzair oznámí až po zakoupení letenky. Vadí mi to, nepokládám to za seriózní jednání, takže jim svoje peníze prostě nedám. Musela jsem s oběma aerolinkami letět služebně, dostala jsem omezený budget na cestu a chtěla se do něj vejít i s ubytováním, ale na soukromé cesty fakt ne. Bohužel obsazují čím dál víc letů, do některých destinací bylo už před covidem těžký se dostat s jinou společností...
Odpovědět