11.8.2020 23:57:27 Yuki 00,03,07
Re: Izrael a školy
kat, myslím, že mšmt nemělo pořád jenom čekat a mělo vydat právě to, co by udávalo směr, jako třeba zjednodušit možnost zapůjčení techniky, patří to zřizovateli, ale krátkodobé výpůjčky dětem měla mít škola od začátku snad i povinně, pokud bylo co půjčit
mělo se hned říct, co dělat při potížích, chyběla podpora, jakákoliv, včetně právní
další věc, když už něco řekli, neměli to měnit, konkrétně hodnocení
všechno ostatní už se vezlo a dál veze s tím, nejsme si jistí vůbec ničím
samozřejmě mělo mšmt po maximálně dvou týdnech mít zmapovaný množství dětí bez práce, mšmt mělo vydat dotazník, rozeslat ho do škol, prostě cokoliv, co jsme dělali každá škola sama, maximálně si učitelé nebo ředitelé kamarádi pomohli, ale všechno vznikalo pořád dokola, každý jinak, každý se svými chybami, zbytečně
a teď třeba já čekám, že se dozvíme, jestli můžeme dělit skupiny, jestli se můžou potkávat děti z různých tříd, za jakých podmínek, třeba ty semináře, jídelna, jestli můžeme využívat odborný učebny a zase za jakých podmínek, kdy už třeba zase ne, jestli máme právo poslat dítě ze školy, když bude mít příznaky nemoci, jestli třeba rodiče budou mít nárok na delší očr, když bude dítě pozitivní, nebo bude karanténa...
a my samozřejmě musíme třeba vědět, jak hodnotit, aby nám to nikdo nemohl napadnout, protože je jasný, že je to práce nejen dětí, ale i rodičů, někde skupinová práce, ovšem zadaná jednotlivcům, prostě jak z toho ven, letos to byl jeden velký chaos
Jak se případně změní přijímačky, s ohledem na to, že prý nemusíme splnit plány a odučit všechno, nebo to platí jenom pro některý předměty?
těch nejasností je moc, a všechny by měl sjednotit někdo, mšmt, protože není možný mít jednotný přijímačky a nemít jednotný systém před nimi
ono to tak je už dlouho, ale teď je to víc vidět a rozdíl se prohloubil
stejně jako i dřív existovaly děti bez podpory, ony se neobjevily až v březnu, jen nikoho nezajímaly, a všechno v moci školy není
a tak dál
Odpovědět