21.5.2020 12:04:15 Yuki 00,03,07
Re: Škola podistanční
1234, samozřejmě je to o všech stranách, učitel - rodič - žák
taky proto my teď nemívám už druhý rok normální rodičák, ale právě v tomto složení, všichni se na tom musí podílet, všech se to týká a všichni pro to musí něco udělat, každý má jinou roli, ale bez vzájemné domluvy a podpory a spolupráce to nejde, a taky tam musí být důvěra a dobrý vztah
u spousty dětí funguje, když ví, že učitel a rodiče si rozumí, a taky funguje, když rodiče pochopí, že učitel děcku neubližuje nějakým nesmyslným nápadem, ale že ten nápad má nějaký smysl, který třeba doma nemusí být tak poznat, ale ve škole smysl dává
a když pro změnu rodič dokáže učiteli říct, co na děcko platí, co ho baví, co nesnáší, to všechno je důležitý
Učitel by měl být odborník na to, jak naučit, rodič zase odborník na svý dítě, měl by poradit učiteli, co s ním dělat a nedělat, aby to fungovalo, a dítě musí rozumět smyslu své práce
Odpovědět