| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Hlavní : Problémy v těhotenství

30.3.2005 23:21:24 gerda

Re: plícní vyšetření

Milá Martino,pracuji jako doktorka na plicním ve velké pražské nemocnici,předtím jsem pracovala na interním oddělení. Musím říci,že plicní vyšetření se rutinně dělalo před lety, nyní je to spíše na uvážení ošetřujícího lékaře. Sama z vlastní zkušenosti musím
říci, že jsem za svojí několikaletou praxi vyšetřovala jen ty těhotné, které například trpěly nějakým plicním nebo interním onemocněním např. astma, stav po opakovaných zápalech plic,plicní embolii, srdeční vadou,... a podobně nebo přišly například do kontaktu s nějakou infekční chorobou např. tuberkulosou.RTG plic se v těhotenství dělá jen ze závažných důvodů, a to určitě ne v prvních měsících, kdy je riziko postižení plodu.Jsou i jiné vyšetřovací metody - nezatěžující pro mimi.Já sama mám dvě děti a v těhotenství jsem na plicním vyšetřena nebyla,nikdo to nechtěl ,a pokud vím ani mé kamarádky .Možná má tvůj lékař důvod k plicnímu vyšetření nebo je jen hodně svědomitý.Snad jsem ti trochu odpověděla na tvůj dotaz.ahoj.
Odpovědět
Průběh diskuze (7 názorů)
plícní vyšetření Martina, Michal 3 roky, miminko 14.t 30.3.2005 22:15
*Re: plícní vyšetření gerda 30.3.2005 23:21
**Re: plícní vyšetření vojtami 30.3.2005 23:33
***Re: plícní vyšetření gerda 30.3.2005 23:48
****Re: plícní vyšetření vojtami 31.3.2005 0:8
**Re: plícní vyšetření Martina, MIchal 3 roky, mimi 4.měsíc 31.3.2005 18:21
*Re: plicní vyšetření vojtami 30.3.2005 23:29

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.