Vzhledem k tomu, že jsem byla na gymplu (zběhla jsem 14 dní před koncem 3. roč.) a následně na SUPŠ, mám celkem srovnání. Kdybych netrávila pomalu víc času za školou než ve škole a občas mrkla na učení, měla bych problém pouze v angličtině. V prváku, než jsem se příliš uvolnila, jsem měla např. dvojku z matiky a to jsem nijak nešprtala. Kdybych neměla 4 z ruštiny, kterou jsem dostala za černé puntíky se stejnými známkami jako spolužačka, co měla dvojku, měla bych vyznamenání. Ta čtvera mě totálně demotivovala a byla začátkem mého konce na gymplu. Vzpomínky na gympl mám dobré, nepřišlo mi to tam extra těžké. i při tom záškoláctví jsem prolézala v pohodě. Odešla jsem z důvodu osobního sporu s třídní. SUPŠ byla super, přesto roky na gymplu nepovažuji za ztracené. Považuji za vhodnější dítě umělecky směrovat až po maturitě (pokud není opravdu výrazný talent).
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.