| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Drbárny : Nedonošeňátka

26.3.2005 16:29:27 Jana,Filip

Dvojčátka

Aby došlo k vyjasnění.Neobviňovala jsem lékaře v nemocnici,ale mého gynekologa,který byl sice příjemný,ale rozhodně mohl udělat více.Před tímhle těhotenstvím jsem si také zažila své,kdy jsem v 5.měsíci těh.také přišla o chlapečka.Proto jsem změnila lékaře a snažila se o zdárné donošení.Myslím,že těhotenství s dvojčaty by mělo být více sledované a ne kontroly jednou za měsíc,jak mi původně navrhoval.Den před úmrtím druhého plodu jsem se ho ptala jestli bych už neměla docházet na kontroly do nemocnice a jestli bych neměla jít na monitor,či měření průtoku pupečníkem.Na to mi odvětil,že je to zbytečné.A druhý den....I v nemocnici mi potvrdili,že sledovanost mohla být vyšší.Ale je mi jasné,že teď už s tím člověk nic nenadělá a jsem moc vděčná,že Filípka zachránili.Záleží to vše na přírodě a i když se člověk snaží,nic nepomůže.Byly tam i smutné případy,třeba jedna maminka ležela v nem.,porodila 3 kilové dítě a přesto jí doktoři řekli,že v pořádku nebude.Měla totiž v polovině těh.krvácení a to poškodilo miminku mozek.Ale jinak myslím,že pokud se přeruší těh.např.z důvodu dvojčat,nebo jiného důvodu a dítě je geneticky v pořádku,tak má velkou šanci,žít normální život bez nějákého poškození.Potvrdil mi to i lékař v nemocnici,když jsem se ho na toto ptala.Při propouštění tam většinou už maminkám říkali prognozu.Byla tam jedna holčina,která porodila holčičku 1,30kg,a té hned řekli,že bude vývoj špatný.Potom jsem se dozvěděla,že brala občas drogy.Ale teď myslím prognozu po 28.týdnu.24.týden je asi opravdu velmi rizikový a pohled na malého drobečka mě opravdu dojal.Filípek byl také takový.Kolik vážila Katuška?Filípek 1kg a 34 cm.Přeji vám to nejlepší.
Odpovědět
Průběh diskuze (5 názorů)
pro upřesnění miselline 26.3.2005 13:34
*Dvojčátka Jana,Filip 26.3.2005 16:29
**dětičky Romi a Luky 26.3.2005 18:16
**Re: Dvojčátka Erika a Peťko 26.3.2005 23:8