Re: Pojišťovna nezaplatí opravu auta
Tak oni to prostě zkouší. Hlavně to nevzdávej.
Mně se jednou stalo, že z korby náklaďáku přede mnou spadl kus skla těsně před moje auto. Přejela jsem přes to příštící se sklo a byla ráda, že to nešlo na auto přímo. Druhý den j sem zjistila, že mi nejde klimatizace. Zašla jsem do svého oblíbeného servisu, zjistili proražený chladič klimatizace. Ten vyměnili za neoriginální díl. Prorařený mi dali i s kusy zaraženého skla. Vzhledem k tomu, že jsem věděla, co za auuto to bylo s tím sklem, došla jsem k nim na firmu se zeptat, jestli by to uznali jako nehodu. Protože jsem nejdřív nevěděla, že došlo k poškození auta, ani jsem nehonila náklaďák kvůli sepsání papíru. Ve firmě byli velmi vstřícní, protože jsem mohla udat čas a směr, kudy jedno z jejich aut jelo, dohledali si v záznamech, že nekecám. Sepsali jsme dodatečně protokol poslali na pojišťovnu. Dorazil likvidátor,nafotil sklo zasekané v chladiči a odjel. Z pojišťovny mi poslali asi 2/3 částky s odůvodněním, že jsem nebyla v jejich smluvním (značkovém) servise. Naštvalo mě to a napsala jsem jim mail, že s tímto postupem rozhodně nesouhlasím. Že jsem nemohla vědět, jaká je pojišťovna náklaďáku (a tudíž ani jaký servis je smluvní). Že jsem opravila škodu okamžitě, aby nevznikala další tím, že budu mít náhradní vzidlo, které taky něco stojí. Že oprava v mém servise byla levnější než v jejich smluvním, protože jsem navíc nechala použít neoriginální díl, že jsem rozhodně nijak svoje auto nevylepšila. A že mají být rádi, že jsem jim vlastně šetřila prachy a laskavě doplatit vše.
Doplatili.
Takže to nevzdávej, sepiš jim, že s jejich návrhem nesouhlasíš, napiš co možná nejvíc důvodů, proč by to mělo být, jak navrhuješ ty.
Odpovědět