Re: Peníze poslane na spatny ucet – jak to dopadlo - help
No, já ti nevím, jestli tak úplně uspěješ, asi se všichni shodneme na tom, že se jedná o opravdu blbou shodu náhod. V prvé řadě se tento typ reklamací neřídí PSD II, nejedná se o platební styk, ale platbu chybně zaslanou tvoji vinou - tedy žádáš banku o součinnost - takže žádných 15 pracovních dní, tam bych to viděla na standardní reklamační lhůtu.
U nás to to taky řešíme tak, že se zasílá první výzva do banky příjemce, když nereaguje, má klient možnost požádat o opakovanou výzvu. Až pokud se ani na druhou výzvu protistrana neozve a peníze nevrátí, sdělují se identifikační údaje (u některých bank je tato služba zpoplatněna).
Tímto jsou veškeré možnosti banky vyčerpány a další krok je podat trestní oznámení na PČR.
Samozřejmě to můžeš se stížnostmi zkusit, za to asi nic nedáš, ale byla bych připravená na negativní výsledek.
Odpovědět