7.8.2018 9:47:36 Alena
Re: Špatný prospěch - jak to letos uchopit jinak
V podstate pises, ze dite věci chape, ovlada, spatne znamky ma vinou lemplovstvi - svého nebo učitelského. Takze ja bych to tak neprozivala, známky z vysvedceni nic neovlivni. Tva opatreni, jako nechavat podepisovat notýsek s ukoly ucitele, by mi prisla adekvatni maximalne ve druhé tride ZS, tohle je fakt ulet. Co bych udelala: zapracovala na komunikaci se skolou, protože jednani ucitelu (opravit nelze na jedna, zkouseni po nemoci, nezapisovani znamek - co to je?? ) s dětmi se mi hrube nelibi, to jste se vazne ani jednou neozvali? Nevim jestli nakup ucebnice vyrazne situaci zlepsi, ve skole mohou delat něco jiného, je spis třeba vyvinout systém, jak se k informacim dostat (ucitel posle list, spolehlivy spoluzak ofoti a nasdili). To, ze zapomina referaty nebo je neodevzda, to je holt jeho byznys, nijak bych mu to nehhlidala.
Odpovědět