Re: Prosím vysvětlete mi šílení po víceletých gymnáziích
MOnty,Jenze to, ze v nejake instituci slabsi zaci nejsou, je bohuzel ta vyhoda, po ktere se casto jde. Prameni to z toho, ze maloktery ucitel umi ucit (nebo se namaha ucit, nebo je nucen ucit) vicerychlostne, coz se na gymplu vic ztrati ( ale nemyslim si, ze by nasledkem toho byla hodina zabavnejsi ci "lepsi" ).Kdyz se rekne, ze na nejake ZS uci tak, ze se slabsim zakum nikdo neprizpusobuje, rozhodne si nemyslim, ze by slo o dobrou zakladku. Kazde dite potrebuje vzdelani podle svych schopnosti. Zakladky maji mnohem horsi vychozi pozice, maji velky intelektualni (protoze po jinych schopnostech se moc nejde) rozsah zaku a zhusta nedokazi vytezovat vsechny zaky. Ty ktere to na druhem stupni umi, z tech se vetsinou nikam neodchazi a jiste ve sve kreativite predci mnoha gymnazia. ALe casto to nedovedou a tezko se divit rodicum ci detem, co preferuji vyssi "jednotne" tempo. 8g tezi z toho, ze dostanou zaky "jedne kategorie" a v podstate se nemusi tolik namahat, aby dosahly ucebniho efektu. Nektere potencial studentu vyuzivaji, ale nektere nuti studenty jen memorovat nesmyslne podrobnosti, protoze je to vlastne jednoduche a deti toho pak tolik "umi", rade rodicum to vyhovuje a jsou spokojeni.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.