Šuplíku, OK, tak já to za sebe zkusím upřesnit. V žádném kolektivu nejsou nikdy všichni lidé stejní. Platí i pro třídu ve škole. A v každém kolektivu hrají lidé různé "role". Ostatně, i tady byla před časem diskuze o "třídních hvězdách". A stejně jako existuje role "hvězdy", existuje i role "otloukánka". Pokud je kolektiv funkční, tak se tyto role "demokraticky" střídají - Pepíček je hvězda v matematice, ale v tělocviku je nemehlo. Nikdo nemá tu roli výhradně a vždy. To, že ji má, je ukazatelem "nezdravosti" kolektivu a samozřejmě i takové kolektivy existují - ve třídě, na pracovišti, dokonce i v rodině. Na straně druhé (což ty zřejmě chápeš jako "svalování viny") jsou případy, kdy konkrétní jedinec nezapadne ani do jinak zdravého kolektivu. Pokud mezi bandu sportovců šoupneš jednoho neduživého intelektuála, je vysoká pravděpodobnost, že dojde k problémům a intelektuál bude vysmíván, nepochopen, šikanován. Není to JEHO VINA. Je to dané tím, že se ocitl v kolektivu, do kterého nezapadá. U dětí se to může stát také, ale děti na prvním stupni ještě nejsou hotové osobnosti, mění se, dozrávají spolu, dozrává celý ten kolektiv. Takže nelze s jistotou tvrdit, že dítě, které nezapadá do kolektivu ve třetí třídě bude mimo hru ještě v sedmičce. Může a nemusí. Výsledek záleží na OBOU stranách hřiště. Se stoprocentní jistotou ho nelze předvídat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.