| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Zdraví : Morbus Perthes

28.2.2013 23:45:25 Delete

Perthesova choroba - jak vás ovlivnila?

Studuji speciální pedagogiku a v předmětu somatopedie máme napsat seminární práci o jednom z problémů, který do oboru somatopedie spadá.

Nemám prakticky žádnou osobní zkušenost s těmito problémy, takže jsem si prošla, co je co a získala tak hrubou představu. Protože bych i nadále chtěla učit na běžné ZŠ a právě v rámci běžných ZŠ pomáhat řešit problémy dětí, kterých se docházka na běžné ZŠ týká, ale mají nějaký menší č větší problém, který jim docházku a učení komplikuje, zaujala mě právě Perthesova choroba.
Děti které postihuje, jsou v předškolním nebo mladším školním věku, takže je jistě v rámci léčby nějak ovlivněno jejich vzdělávání, ať už v MŠ nebo na ZŠ.

Proto bych chtěla poprosit kohokoliv, kdo má s touto nemocí osobní zkušenost, ať už jako rodič nebo dítě, které si nemocí prošlo, a byl by ochotný podělit se jak o pocity, tak o to, jaký vliv to mělo na školu (třeba odklad školní docházky, opakování ročníku, domácí vzdělávání....), vztahy s okolím (rodina, kamarádi), jestli by mi nepopsal své zkušenosti. Pomohlo by mi i, jak se k situaci postavila škola, prostě opradu cokoliv.

Ve své práci nebudu rozebírat jednotlivé zkušenosti, spíš potřebuju získat představu, co dítě s touto nemocí prožívá a jak se cítí, tak nějak všeobecně....

Děkuju předem za pomoc.
Odpovědět
Průběh diskuze (10 názorů)
Téma: Perthesova choroba - jak vás ovlivnila? Delete 28.2.2013 23:45
*Re: Perthesova choroba - jak vás ovliv... linda.dos 1.3.2013 8:52
*Re: Perthesova choroba - jak vás ovliv... fronka 1.3.2013 9:59
**Re: Perthesova choroba - jak vás ovl... Delete 1.3.2013 15:53
***Re: Perthesova choroba - jak vás o... 2.10xb-116 1.3.2013 16:22
****Re: Perthesova choroba - jak vás... Delete 1.3.2013 16:49
**Re: Perthesova choroba - jak vás ovl... Delete 4.3.2013 1:2
**Re: Perthesova choroba - jak vás ovl... Petra 9.5.2013 20:29