| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Hlavní : Jak jsem prožívala těhotenství a porod

31.1.2001 19:36:19 Eva, 39. týden

Re: Plavání a infekce

Ahoj Jani,
nevím, jestli odpovím právě na Tvou otázku, ale přesto se chci podělit o zkušenost. Možná totiž problém není jen v tom bazénu. Já jsem se na rady lékařů cpala 3 roky antibiotiky, občas i s manželem, a bylo to čím dál horší. Respektive: na začátku mi nic nebylo (subjektivně, žádný výtok, svědění, nic), jen gynekolog/žka (vystřídala jsem jich víc) vždy prohlásili: je tam nález, dostanete předpis... (velmi často širokospektrální antibiotika, aniž se testovalo, na co je ten "nález" citlivý.). Výsledek byl vždy tentýž: nález tam byl pořád, nebo za krátko znovu, a ještě něco navíc (třeba kvasinky). Ten třetí rok už jsem měla pálení nebo svědění skoro pořád (po milování vždycky), často silné výtoky různé barvy a když jsem se odvážila někam cestovat, otekla jsem mezi nohama tak, že jsem nemohla bolestí ani chodit (kvasinky). Čtvrtý rok jsem, po další změně lékaře, začala ty předpisy házet do koše. Když mě ten poslední gynekolog urazil tvrzením, že pravidelné pojídání antibiotik mám považovat za "údržbu, nikoliv léčbu", šla jsem v slzách hledat zase jinou ordinaci, asi už pátou, kde naštěstí věděli, že tudy cesta nepovede, a že je taky dobré občas počkat, s čím si tělo poradí samo a s čím ne, popř. jak. Totéž mi potvrdila imunoložka /už jsem totiž chodila i na autovakcíny proti těm nálezům/, že každý výtok neznamená, že se hned člověk má ládovat léky, a že když antibiotika napotřetí, napočtvrté nezaberou, musí se zkoušet jiná cesta. Třeba to není Tvůj případ, ale třeba se v tom "pozná" někdo jiný.
Zdraví Eva, přeju, ať zas brzy můžeš plavat, jako já.
Odpovědět
Průběh diskuze (3 názorů)
Plavání a infekce Jana, 28 let, bezdětná 29.1.2001 11:4
*Re: Plavání a infekce Eva, 39. týden 31.1.2001 19:36
*Re: Plavání a infekce - PS Eva, 39. týden 31.1.2001 19:39

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde