| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Hlavní : Kde rodit

Re: Na Podolí nedám dopustit!

Ahoj Evo,
ráda odpovím na Tvé otázky, i když mám ve zvyku se vyjadřovat spíš stručně. Ovšem v Podolí jsem rodila před třemi roky, takže od té doby se tam mohlo ledacos změnit. Ale od začátku.
Při svém prvním těhotenství jsem do Podolí docházela celých 9 měsíců, takže jsem lékaře i sestřičky poznala poměrně dobře. Jak už jsem napsala, byli v 99 procentech milí a ochotní. Lékaři za sebe různě zaskakovali, takže jsem měla možnost jich poznat víc, nejen pana doktora Velebila (super!). Co se týká porodu, který Tě nejvíc zajímá, tak žádné léky mi nikdo nenutil a já jsem o žádné nežádala. Klystýr u mne nebyl nutný (blya jsem na velké chvilku před začátkem porodu) a proti holení jsem neměla námitek, myslím, že je zbytečné se o to hádat. Chlupy přece zase dorostou. O poloze při porodu Ti toho bohužel moc neřeknu, protože jsem se spokojila s klasickou na zádech se zvednutýma nohama a upřímně řečeno, v té chvíli mi to bylo úplně fuk. Na to, jestli jsem během porodu pila, si nemůžu vzpomenout, kdybych se rozkrájela. Do té doby, než mimino začalo vykukovat ven, jsem ovšem chodila do sprchy, hopsala na míči podporována svým manželem a poslouchala rady sestřiček o dýchaní a podobně. Nástřih u mne provedli, ale v té chvíli jsem to vůbec necítila. To až potom. Sestřičky mi vysvětlily, že jinak hrozilo nebezpečí potrhání, což samozřejmě akceptuji. Jak už jsem se zmínila ve svém prvním příspěvku, sestřičky na sále byly skvělé, hodně mi pomáhaly a můj manžel později ocenil jejich profesionalitu a to, jak je jejich tým sehraný.