| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Otázka Odpověď

Clostilbegyt v těhotenství

1.6.2011 14:21:01   kibooolka
Dobrý den,ráda bych se zeptala co může způsobit clostilbegyt v těhotenství?Nikde jsem o tom nic nenašla.Mám pravidelnou ms po 30dnech,jsem stimulovaná clostilbegytem,ovulace proběhla 16.5. a poslední ms 28.4. Začala jsem slabě špinit a následně slabounce krvácet - to bylo 28.5. Těhotenský test je negativní,mám tomu důvěřovat a začít zase stimulovat dle plánu?Dr mi krev na hcg neodebral.Stimulace 1x1 od 5dc + pregnyl 3x5000 inj.Moc děkuji za odpověd
Názory k dotazu (0 názorů)
Žádné názory zatím nejsou. Vložte první!

(C) 1999-2020 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.